Foto's openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht, een lenovo. Alles met hulp geïnstalleerd. Voldoet voor mij prima. Dan heb ik mijn externe harde schijf aangesloten. Ook prima.
Heb daar mijn admin. wat muziek en foto's opstaan. Nu kan ik het grootste deel van mijn foto's gewoon openen. Maar een deel niet. Welk programma ik ook gebruik het lukt mij niet. Nu kan ik deze wel verwijderen maar wil wel graag weten welke foto's het zijn. Ik heb een paar bijlage bij gevoegd. Misschien kan mij iemand helpen.

Naamloos.gif
Naamloos.jpg


Groeten Rowan
 
Dit zijn inderdaad géén foto's maar GIF's...
GIF's zijn geanimeerde, bewegende kortfilmpjes zo je wil .... Zoek maar eens wat informatie op :


En zoals je ziet kan het dus met de moderne browsers ook... In de app-store vind je ook nog 'Gif Viewer', waardoor je iets meer gestructureerd met die bestanden kan omgaan.
 
De tweede bijlage gaat inderdaad over gif bestanden en deze zijn gewoon door de fotoviewer van Windows 10 te bekijken.
Gif bestanden zijn bewegende afbeeldingen. Even kort door de bocht uitgelegd zijn dit meerdere afbeeldingen die als een soort filmpje afgespeeld worden.
 
Over lezen gesproken, gaat over gifs en het is bijzonder irri om steeds commentaar van je te krijgen, stop daarmee.

Ik ga voor de laatste keer nog eens antwoorden op uw eindeloze onnozele praat:
In de bijlagen staan .jpg en .gif
De poster heeft problemen om sommige fotos en gifs te openen.
Volgens de bijlagen moeten deze geopend worden met het programma Foto's uit Windows 10
Met dat programma kan men probleemloos gifs en fotos openen (alhoewel de poster en soms problemen mee heeft).
Daar de poster dat programma al op zijn pc heeft staan en er mee werkt is mijn vraag aan u: waarom dan dat onnozel antwoord van u in # 5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan