Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan weet ik het ook niet bij dit toestel.

Ik heb dit gevonden voor een andere Medion Smartphone. Kijk eens of je dit ook hebt en of je daar iets kunt veranderen.

Bedankt, dit is inderdaad de oplossing. Er wordt een nieuwe map aangemaakt op mijn sd kaart en daar komen de bestanden in te staan.
Bedankt voor alle hulp.
 
Tja Mik, alle android werkt in principe hetzelfde, maar iedere fabrikant van gsm toestellen doen er graag hun eigen ding mee. Vandaar dat het bij ieder merk anders is.
 
Ik bedoel maar als je Windows hebt, dan is daar overal info over hoe het allemaal werkt. (toch het meeste)
Maar Android..... Om nog maar niet te spreken over de apps.
Bij de camera staan daar tekens, je moet er eerst op tikken en in het beste geval krijg je wat tekst. Zoals beweeg de camera niet als je een HDR opname maakt. Voor een leek, heel moeilijk te begrijpen. De meeste weten niet eens wat HDR is. Dan nog de tekens voor portret en landschap of panorama. Zonder uitleg zijn de meeste ver weg.
 
Tja Mik, ik begrijp het.
Android is in principe ook zo rechtlijnig als windows, maar de fabrikanten passen de androids die ze op hun toestellen plaatsen heel graag aan en zetten het naar hun hand en dan begint het. De ene steekt dit daar en de andere steekt het dan datzelfde op een andere plaats, en ze plaatsen er ook nog een een hoop bloatware op waar je meestal ook niets mee bent. Maar een cleane android versie heeft eigenlijk GEEN browser en GEEN email client aanwezig. Kijk ik bv naar mijn gsm staat er een gewone mailclient op en eentje van gmail. Dat is in mijn geval eentje te veel, ik moet hem gaan rooten om dat ene eraf te halen. Want dit is door Sony ingebakken. De android 4.1 heeft wel standaard chrome browser aanwezig en gmail, omdat dit 2 dingen zijn die van google zijn en android ook google is. Al de rest moet je er dan eigenlijk zelf maar gaan op zetten. De camera's zullen dan inderdaad op iedere tablet/ gsm anders gaan werken, dat heb je met fototoestellen ook. Iedere fabrikant heeft zo zijn mening over hoe een menu van een fototoestel er moet gaan uitzien. Vandaar dat dit bij iedere fabrikant er anders uit ziet, zelfs kan dit bij hetzelfde merk bij een ander type er anders gaan uitzien.
 
Ik bedoel maar als je Windows hebt, dan is daar overal info over hoe het allemaal werkt. (toch het meeste)
Maar Android..... Om nog maar niet te spreken over de apps.
Bij de camera staan daar tekens, je moet er eerst op tikken en in het beste geval krijg je wat tekst. Zoals beweeg de camera niet als je een HDR opname maakt. Voor een leek, heel moeilijk te begrijpen. De meeste weten niet eens wat HDR is. Dan nog de tekens voor portret en landschap of panorama. Zonder uitleg zijn de meeste ver weg.

Een groot manco is natuurlijk ook de manual die een leverancier er bij levert.

In jouw manual stond hier niets over te lezen. Daarna heb ik gezocht bij een andere Media Smartphone en daar stond wel hoe je dit kon instellen en eigenlijk ook pas na de derde manual ik ik helemaal doorgespit had.
Als ik eerlijk moet zijn zou ik zoiets een enorme blunder van de fabrikant willen noemen.
Dus ja, Medion en klantvriendelijk. Ik weet het niet.
 
Dat laat inderdaad heel vaak de wensen over de manual bij een smartphone. Precies of iedereen weet alles al.
 
Dat laat inderdaad heel vaak de wensen over de manual bij een smartphone. Precies of iedereen weet alles al.

Maar hier zijn er toch die bijna alles weten hé. En die zullen we binnenkort ook ontmoeten.
 
Op pc gebied dan toch, op android gebied is dat een ander paar mouwen he.
 
Natuurlijk CVE..... en dat is voor 11 juli.

Denk dat dit toch een super grote vergissing is hoor Mik, denk dat Qtex, Lana, WaWa en jij ook Mik en onze Ivan ook meer weten van PC als ik hoor. Op android vlak weet ik misschien dan iets meer dan jullie, maar wie zit daar nu mee in?
 
nu geven ze u een pluim en dan gooi je deze weg cve dit versta ik niet .. zal wel aan mij liggen daar ik van den Limburg ben ...:p
 
Pluimen moet je verdienen(y), veel verdiensten heb ik hier nog niet op mijn palmares staan he Qtex. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan