Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
SP3 voor Vista is nog niet verschenen !!!!
Frebo, je neemt wel een groot risico door zomaar Combofix te gebruiken, zonder eerst goed te weten wat de oorzaak van het probleem is.
Ook heb je combofix op de verkeerde wijze uitgevoerd zie ik.
SP3 voor Vista is nog niet verschenen !!!!
Frebo, je neemt wel een groot risico door zomaar Combofix te gebruiken, zonder eerst goed te weten wat de oorzaak van het probleem is.
Ik doe het gene ze me hier aanraden. Daarom ben ik hier om geholpen te worden. Ik vraag me af als sp3 nog niet uit is dat er hier word gezegd om die te installeren.
Ik doe het gene ze me hier aanraden. Daarom ben ik hier om geholpen te worden. Ik vraag me af als sp3 nog niet uit is dat er hier word gezegd om die te installeren.
qtex, ik weet niet hoe goed je Engels is, maar je moet dat artikel eens goed lezen. Microsoft dacht eraan om SP3 voor Vista uit te brengen , omdat Microsoft in april 2012 stopt om verdere updates uit te brengen voor Vista. En die fix is eigenlijk voor wie ooit de release versievan SP3 had geïnstalleerd waar niet verder meer werd aan gewerkt.
Hoi, als ik dit doe dan is dat opstarten vanaf cd ??
En verwijderd hij dan alles van de laptop ? Of blijven de mappen die hij erop gezet heeft er opstaan ??
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.