Status
Niet open voor verdere reacties.
SP3 voor Vista is nog niet verschenen !!!!
Frebo, je neemt wel een groot risico door zomaar Combofix te gebruiken, zonder eerst goed te weten wat de oorzaak van het probleem is.

Ook heb je combofix op de verkeerde wijze uitgevoerd zie ik.
 
Laatst bewerkt:
SP3 voor Vista is nog niet verschenen !!!!
Frebo, je neemt wel een groot risico door zomaar Combofix te gebruiken, zonder eerst goed te weten wat de oorzaak van het probleem is.

Ik doe het gene ze me hier aanraden. Daarom ben ik hier om geholpen te worden. Ik vraag me af als sp3 nog niet uit is dat er hier word gezegd om die te installeren.
 
Ik doe het gene ze me hier aanraden. Daarom ben ik hier om geholpen te worden. Ik vraag me af als sp3 nog niet uit is dat er hier word gezegd om die te installeren.

In het HJT logje zie ik inderdaad iets verdachts mee opstarten met Windows, dus voer het stappenplan maar uit.
 
er is een fix uitgebracht die ook wel sp3 voor vista word genoemd !
sp3

qtex, ik weet niet hoe goed je Engels is, maar je moet dat artikel eens goed lezen. Microsoft dacht eraan om SP3 voor Vista uit te brengen , omdat Microsoft in april 2012 stopt om verdere updates uit te brengen voor Vista. En die fix is eigenlijk voor wie ooit de release versievan SP3 had geïnstalleerd waar niet verder meer werd aan gewerkt.
 
Hoi, als ik dit doe dan is dat opstarten vanaf cd ??
En verwijderd hij dan alles van de laptop ? Of blijven de mappen die hij erop gezet heeft er opstaan ??

Dit is gewoon een virusscanner die je start vanaf CD, met een Linux distr. als OS. Deze verwijderd niets dat je niet wilt hoor, volledig veilig.
 
Dit topic mag dicht. De laptop word deze avond opgehaald.
Hij is veel verbeterd en gaat sneller.
Dank aan allen die geholpen hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan