Opgelost Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Al iemand volgende foutmelding gekregen?

foutmelding.jpg


De CD/DVD werkt wel goed. De 2 bolletjes in het bericht draaien maar rond. Met het kruisje verdwijnt het.
 
zulke melding heb ik nooit eerder gezien .. komt deze melding van de verkenner uit of gebruik jij één of ander progje om die bepaalde cd/dvd te laden .
 
Neen, Het gaat om een nieuwe pc waar ik Win10 heb opgezet met aangekochte licentie. Alles werkt perfect. Enkel als ik de pc opstart komt die melding op het scherm maar pas als hij volledig klaar voor gebruik is.
Er zit een SSD van 500GB rechtstreeks op het moederbord. Deze is heel snel haalt zelfs 3 maal de leessnelheid van de SSD van mij. Misschien is het omdat hij zo rap opstart dat de cd/dvd nog niet klaar is. Maar vind het vervelend. Ook nog nooit gezien of gehoord.
 
denk dat men de instv2load.exe dient te verwijderen uit de Windows Temp map of eenerzijds in taakbeheer het opstarten van instv2load.exe dient te beletten door deze uit te schakelen .
 
Zopas terug en het bestand instv2load.exe verwijderd. Stond in de map Windows/temp.
Alles opgelost.
Was mijn fout. Normaal wis ik de overtollige bestanden en mappen. De map Windows/temp had ik niet leeggemaakt. Uit het oog verloren.
Maar probleem is weg. Dank voor Jullie hulp alweer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan