Ga jij overstappen naar windows 7 ?

Ga jij overstappen naar windows 7 ?

  • Ja

    Stemmen: 43 54.4%
  • Nee

    Stemmen: 36 45.6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkel aanpassingsproblemen werden hier vooral gepost.
De mens is een gewoontedier.
En dan eens iets dat niet werkte van ouder prog of een pentium 4 waar ze absoluut vista willen proberen.
Enkel mensen die het onmogelijke willen proberen zijn de problemen met vista.
Ook xp heeft veel kritiek gekend, en windows 7 zal er ook krijgen.
Waarom dan zotte kosten Jesse?
 
Mijn leerkracht waar ik programmaontwikkeling van heb die werkt ook bij microsoft in de security afdeling.

(Die geeft gewoon nog een paar uur les om later nog wat aan pensioen te hebben)

Nu deze zegt na het testen dat hij al heel stabiel draait, weinig problemen kent en stukken beter is dan de Vista.

Hij vindt het maar onnozel van de reacties die ze geven in de boekjes als tips om nog een beetje te wachten. Trouwens met automatische updates gaan de fouten er toch uit.

Ik zelf heb hem al gezien deze week op zijn laptop (de Nederlandseversie, Ultimate) en het ziet er echt goed uit!

Yveske
 
Dit kan goed zijn, maar dit is marketing strategie. Niet meer niet minder. Zou jij van je werkgever gaan vertellen dat de software niet goed is? Denk het niet.
Trouwens Draai hier al twee jaar Vista en die draait goed en beter dan xp, ja veel beter.
Dat windows seven nog een stuk beter zal draaien geloof ik best, maar de meerwaarde tussen vista en seven lijkt me verwaarloosbaar voor de home-gebruiker.
En de prijs is te hoog om iedere keer mee te springen op de microsoft trein.
Ook omdat ik vind dat de Vista gebruikers hier door microsoft in de kou blijven staan.
Zegt Balmer zelf niet dat Seven is wat Vista moest zijn...
Awel dan mochten ze de Vista maar beter maken in plaats van nogmaals de koe te melken.
Zo bekijk ik het
 
Er zijn wel een paar grote verschillen tussen de seven en de vista. Zo is hij een pak sneller! Het visuele is beter en oke dat hoeft niet voor een besturingsysteem maar het is altijd mooi meegenomen. Inderdaad is de software wel een pak duurder. En Marketing ja oke, maar alles is marketing. Het is helemaal niet de bedoeling dat ze de mensen het geld uit de portefeuille halen.

En trouwens mijn leerkracht (Van Bleyenbergh) moet zeggen dat het niet stabiel draait of wat dan ook. Hij schrijft namelijk patches en test alle software, ondermeer ook binnenkort de nieuwe Visual Basic 2011.

Je moet maar eens denken dat ze van Vista nooit te vreden waren de meeste mensen door allerlei foutjes en het veranderen van bepaalde zaken. Nu dat was helemaal de bedoeling niet geweest van Microsoft.

iedere softwareontwikkelaar heeft een deatline dat hij moet volgen en Vista kwam daar niet aan. Doordat moest het op de markt komen en konden ze van Vista niet het praalpaardje maken van de markt. Want normaal gezien nu de "seven" dat was eigenlijk eerst Vista.

Achja het is voor iedereen een keuze, en het is duur inderdaad, maar willen of niet. Met detechnologie moet je bij blijven. Trouwens als je een nieuwe computer koopt zal hij er zoizo opzitten. Je moet maar eens kijken er zijn zelf al producenten van bepaalde merken die nu al Windows seven aanbieden. Je koopt nu een computer en vanaf dat de Seven in de rekken ligt kan je gratis van hun een upgrade uitvoeren.

Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ja gestemd.
- had mijn nieuwe laptop met XP gewerkt zou ik het niet gedaan hebben.
- omdat ik maar enkele maanden vista gebruik zal ik de rest van "de kelk" aan mij voorbij zal laten gaan.
- gebruik op mijn oude laptop al een tijdje de officiele test versie van win7 en deze bevalt mij, kon vista niet op die laptop installeren.
- toshiba biedt een opgrade aan voor ongeveer een 30€, anders zou ik er niet aan gedacht hebben!
 
Ik was zo tevreden van vista (ultimate)maar wou de 7 toch testen.Sindsdien weet ik wat snelheid betekend,het begint al bij het opstarten,het verschil tussen beide bedraagd op mijn systeem 30 seconden!
Verder doet oudere software die ik niet kon gebruiken op vista het wel op de7.
Voor mij dus duidelijk ja ik stap over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan