Ga jij overstappen naar windows 7 ?

Ga jij overstappen naar windows 7 ?

  • Ja

    Stemmen: 43 54.4%
  • Nee

    Stemmen: 36 45.6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ze op laptop en onlangs ook op pc. Deze zijn een mooie verbetering,ik ga niet terug naar xp.
 
ik ben nog steeds heel tevreden over mijn xpke. die staat helemaal getweaked naar mijn goesting. en ik vrees dat ik wat weinig geheugen heb voor de 7.
 
ik ben nog steeds heel tevreden over mijn xpke. die staat helemaal getweaked naar mijn goesting. en ik vrees dat ik wat weinig geheugen heb voor de 7.


<TABLE style="TEXT-ALIGN: center; MARGIN: auto" class=wikitable border=1 cellSpacing=3 cellPadding=0><CAPTION><BIG>Minimum hardware requirements for Windows 7</BIG><SUP id=cite_ref-7requirements_100-1 class=reference>[101]</SUP></CAPTION><TBODY><TR><TH>Architecture</TH><TD>32-bit</TD><TD>64-bit</TD></TR><TR><TH>Processor</TH><TD>1 GHz 32-bit processor</TD><TD>1 GHz 64-bit processor</TD></TR><TR><TH>Memory (RAM)</TH><TD>1 GB of RAM</TD><TD>2 GB of RAM</TD></TR><TR><TH>Graphics Card</TH><TD colSpan=2>DirectX 9 graphics processor with WDDM driver model 1.0 (For Aero)</TD></TR><TR><TH>HDD free space</TH><TD>16 GB of available disk space</TD><TD>20 GB of available disk space</TD></TR><TR><TH>Optical drive</TH><TD colSpan=2>DVD drive (only to install from DVD/CD Media)</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Droom

Droom

:droom: mijn laptop is zo snel dat'ie win 7 draait :droom:
Heb nog geneens een gigje 2100 drin zitten
Maar 'k heb me laptoppie wel perfect getweakt
 
Ik heb dus ook nee gestemd, en betwijfel of ik ooit nog een Microsoft besturingssysteem zal aankopen. Dat je het pakket moet betalen heb ik geen probleem mee, maar windows is pas verschenen en er zijn al onmiddelijk beveiligingsupdates.
 
neen ik blijf vista trouw
werk heel goed en snel
ik gebruik windows 7 ultimate al een tijdje eerst werkt het prima maar na een jaar werkt het os al voor geen meter meer.
terwijl windows xp 6 jaar mee kan zonder herinstallatie
 
ik gebruik windows 7 ultimate al een tijdje eerst werkt het prima maar na een jaar werkt het os al voor geen meter meer.
terwijl windows xp 6 jaar mee kan zonder herinstallatie

Is ook te zien wat je er mee doet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan