Ga jij overstappen naar windows 7 ?

Ga jij overstappen naar windows 7 ?

  • Ja

    Stemmen: 43 54.4%
  • Nee

    Stemmen: 36 45.6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik windows 7 ultimate al een tijdje eerst werkt het prima maar na een jaar werkt het os al voor geen meter meer.
terwijl windows xp 6 jaar mee kan zonder herinstallatie

Na een jaar? zolang bestaat windows 7 niet eens.
Heb je het over een gekraakte beta? daar zaten fouten in .
Heb je geen beestjes op de pc?
 
Heb je geen beestjes op de pc?

In den boerenbond een goei bus gaan halen en daarmee eens spuiten
005.gif
 
infra-rood gestuurd, radio golven kan je ontvangen en 'kraken' (lachen)

Ge zijt ook ne kraaaak he Wivy.
Evengoed, Microsoft heeft ook ontdekt dat windows 7 fouten heeft, en gaat sp1 eind dit jaar nog uitbrengen om vertragen en zelfs vastlopen tot het verleden te laten behoren.
Ze gaan het nooit helemaal goed krijgen, omdat dit gewoon Vista 2 is.
Voor windows 8 is de slogan " the new beginning "
Nou, het zal me benieuwen.
 
Hoe hoger de Win versie hoe korter de levensduur.ik vermoed dat xp de langst meegaande versie is, toen was er vista en twee à drie (?) jaar later Win7!
Bill wordt oud 't moet een beetje vlugger gaan.
 
De kortst lopende waren toch wel win98, win 98 SE, win me en win 2000
4 os en win NT er boven op.
Dat record gaan ze niet halen nu.
 
Ge zijt ook ne kraaaak he Wivy.
Evengoed, Microsoft heeft ook ontdekt dat windows 7 fouten heeft, en gaat sp1 eind dit jaar nog uitbrengen om vertragen en zelfs vastlopen tot het verleden te laten behoren.
Ze gaan het nooit helemaal goed krijgen, omdat dit gewoon Vista 2 is.
Voor windows 8 is de slogan " the new beginning "
Nou, het zal me benieuwen.

Dit zeggen ze al jaren bij elk besturingssysteem dat ze uitbrengen, dat dit het van het zou worden van besturingssysteem. Bij XP werd dit verteld en bij Vista ook en bij W7 Ook weer en nu spreken ze al over W8 voor 2011. Laten we het zo stellen geldklopperij, ik heb bij geen enkel besturingssysteem problemen gehad, behalve bij ME vlak voor XP. Toch ben ik overgestapt naar Apple. Ik wilde eens wat anders dan al dat gedoe met beveiligingssoftware voor Windows. En nooit wil ik terug naar Windows. Het besturingssysteem Snow Leopard is gewoon het beste in mijn ogen. Al werk ik soms af en toe wel eens op mijn zus haar laptop met W7, maar Apple vindt ik nog steeds beter. Mijn zus vindt W7 tot nu toe het best lopende besturing.
 
den laptop wel , maar desktop blijft op xp
Voor mij hetzelfde.
Laptop:Aspire 7730G
Geheugen RAM 4GB
Draait Vista,maar ben er zeker niet tevreden over,is nogal naar den trage kant,in vergelijking met m´n destop,die maar 1GB RAM heeft.
Wat opvalt is dat laptop(met Vista)veel trager opstart,alhoewel er op desktop zwaardere programma´s opstaan zoals CS 4 en 3D Architect,toch niet van de minste denk ik.
Windows prestatie index laptop = 5,0.....Wat wil dat zeggen,ik weet het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan