Gateway server behuizing of volledig syteem E-9722R GATEWAY 4006176R A2093001 SERVER

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyBossche

Steunend lid
Vip Lid
Dit is het moederbord dat ik in mijn bezit heb.Maar er zijn enkele problemen die ik nog niet kan oplossen.
Het eerste is een voeding (PSU). Het tweede zijn de 2 x 24 pins aansluitingen op het moederbord.
Dus ben ik opzoek naar een goede voeding om het moederbord verder te testen. Het zou leuk zijn wanneer ik het kan onderbrengen in een behuizing (kast).
Heeft U ervaring met it moederbord? Dat zou ik graag vernemen.
Daarom stel ik de vraag aan jullie of je een behuizing hebt of een voeding voor mij?
 

Bijlagen

  • photo18866.jpg
    photo18866.jpg
    103.1 KB · Weergaven: 77
Dat kan, ik ben ze nog nooit tegen gekomen.

Wel heb ik een pdf gevonden van dit board. Misschien heb je daar alvast iets aan.
 

Bijlagen

  • Gateway_E-9722R .pdf
    3.9 MB · Weergaven: 125
Lijkt me volgens de specs al om een vrij oud model te gaan. Ik zou er persoonlijk nietveel tijd en geld insteken. Het ziet er enorm uit, en zal voor die tijd wel niet goedkoop geweest zijn. Maar tegenwoordig vind je zulke borden in de electro container. Voeding, CPU's, geheugen, casing, ... als je de rekening gaat maken... koop je al iets heel mooi voor. Wat ook nog eens performanter, zuiniger en stiller gaat zijn dan dit bord. En voor zover ik begrijp ben je niet zeker of het nog werkt?
 
Inderdaad komt dat er ook bij kijken. Zeker ben je alleen maar wanneer het een tijdje goed loopt. Zo ver ben ik echter nog niet. De reden waarom ik dit moederbord heb is omdat het mijn hobby is. Van moederborden met 2, 4 of meer processoren een werkend systeem bouwen. Het is een uitdaging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan