geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een nieuw programma aan het installeren op de laptop met windows 8.1. Opeens had ik geen internet meer. Wanneer ik onderaan op de taakbalk op de streepjes klikte van internet krijg ik de melding : Niet verbonden Er zijn verbindingen beschikbaar. Wat eigenaardig is. Waneer ik de pc opstart komen de streepjes van internet te voorschijn en enkele seconden later een sterretje daarboven op. Ook wanneer ik klik op mijn instellingen staan daar de streepjes en enkele sec daarna ook het sterretje.
Wat is de reden en hoe kan ik dit oplossen. Ik begrijp er niets van.
Alvast bedankt-m--m-
 
je dient wellicht een verbinding in te stellen door bijvoorbeeld deze draadloze verbinding te selecteren van Telenet en de web key in te geven deze webkey vind je op je Telenet account internet instellingen >draadloze verbindingen > beveiliging ....

Ashampoo_Snap_2014.02.17_20h25m58s_001_.jpg
 
Ok maar dat is het probleem wanneer ik in de kolom netwerken klikt staan daar alle beschikbare netwerken in maar nu geen enkele.ook dat sterretje die te voorschijn komt boven de streepjes van internet is me toch vreemd.
 
had je daarvoor wel een draadloze verbinding ...m.a.w. is deze zomaar weg gevallen !
heb je al eens naar de modem/router gekeken ( branden deze lampjes daar nog )
het kan dus zijn dat er een storing is op de modem/router !
 
Hallo qtex alles is in orde op de ander pc is alles 100 % internet. Maar ik weet waarom daar boven de streepjes van internet op de taakbalk wanneer ik start daar na enkele ogenblikken een sterretje boven staat.dat gebeurde vroeger niet.het moet toch een aanwijzing zijn dat er iets fout is. Dat gebeurt ook als ik op instellingen klik die streepjes verschijnen enkele seconden later het sterretje.
 
Geen internet

Geen internet

alles wijst er op dat je een draadloze verbinding dient in te stellen zoals ik eerder al vermelde ...(bericht#2 )
Ok maar hoe moet ik dat nu doen ?????.normaal geen probleem. Ik klikte op de streepjes kreeg alle mogelijke internet verbindingen ik zag mijn provider en klikte ok. Maar nu gaat dat niet meer. Hopelijk kunt u mij helpen.alvast bedankt
 
je zie dus de provider tussen de mogelijk verbindingen staan ....je dient deze aan te klikken en de webkey in te geven ..of bedoel je dus dat er niets gebeurd indien je deze aanklikt !
 
dan doe eens de controlle via apparaatbeheer ...het zou kunnen zijn dat je er een geel uitroepteken vermeld zie staan .
ik vrees echter het overlijden van je draadloze netwerkkaart ! ( dit is maar een vermoeden )
 
De provider zie je niet staan tussen de draadloze netwerken. Wel de SSID naam of namen van de draadloze router(s)

Is de draadloze kaart misschien uitgeschakeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan