geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een nieuw programma aan het installeren op de laptop met windows 8.1. Opeens had ik geen internet meer. Wanneer ik onderaan op de taakbalk op de streepjes klikte van internet krijg ik de melding : Niet verbonden Er zijn verbindingen beschikbaar. Wat eigenaardig is. Waneer ik de pc opstart komen de streepjes van internet te voorschijn en enkele seconden later een sterretje daarboven op. Ook wanneer ik klik op mijn instellingen staan daar de streepjes en enkele sec daarna ook het sterretje.
Wat is de reden en hoe kan ik dit oplossen. Ik begrijp er niets van.
Alvast bedankt-m--m-
 
Hallo Allemaal

We hebben besloten daar het toch nog een recente laptop is om die terug te plaatsen naar de fabrieks instellingen. Veel is er nog op de laptop niet gebeurd en het zal mogelijks niet te veel werk vragen om een paar programmas te installeren na al het opzoeking werk dat we samen gedaan hebben waarvoor dank. Ik denk dat er inwendig iets moet gebeurt zijn in het geheugen of ergens anders maar het blijft een raadsel. Ik laat nog iets horen als het geslaagd is

mvg
 
Als het een Windows 8.1 Laptop is dat je gekocht hebt.
Is terug keren naar fabrieksinstellingen geen slechte keuze. Als je daarna ziet dat iets niet goed werkt ga je er best mee terug waar je hem aangekocht hebt.
Als je nog eens die printer wil installeren maak dan vooraf handmatig een herstelpunt.Gewoon kiezen voor nu een herstelpunt maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan