geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een nieuw programma aan het installeren op de laptop met windows 8.1. Opeens had ik geen internet meer. Wanneer ik onderaan op de taakbalk op de streepjes klikte van internet krijg ik de melding : Niet verbonden Er zijn verbindingen beschikbaar. Wat eigenaardig is. Waneer ik de pc opstart komen de streepjes van internet te voorschijn en enkele seconden later een sterretje daarboven op. Ook wanneer ik klik op mijn instellingen staan daar de streepjes en enkele sec daarna ook het sterretje.
Wat is de reden en hoe kan ik dit oplossen. Ik begrijp er niets van.
Alvast bedankt-m--m-
 
klik op de windows toets +X en kies " Apparaatbeheer " doe hier de controlle eens of je een geel uitroerpteken vermeld zie staan ..!!
indien het blijkt dat er in apparaatbeheer niets vermeld staat ...dan kunnen er 2 mogelijkheden zijn ..
1- is er een knopje aanwezig om het draadloze uit te zetten op je laptop (en heb je deze dan ook toevallig uitstaan ).
2-je bent getroffen door een virus die je draadloze uitgeschakelt heeft (doe de test en sluit deze eens bedraad aan !) scan je gehele systeem met malwarebijtes
 
Geen draadloos internet

Geen draadloos internet

je kunt ook een systeemherstel proberen naar een datum voor je het bewuste programma hebt geinstalleerd.

Kan geen systeem herstel uitvoeren want alles die vermeld staat is pas geinstalleerd kan dus moeilijk alles verwijderen. De printer heb ik verwijderd en vind daar niets van terug.
Wat het sterretje betreft geeft telenet de streepjes code wanneer er draadloos internet voorzien is. De
pc zoekt draadloos internet en wanneer hij niets vind komt er een sterretje. Dit is dus hier het geval
De vraag is dus waarom kan ik dat niet instellen vroeger was dit geen probleem bij instellingen maar daar gaat het niet meer. Er is ook geen virus gevonden.i
 
1 Geen knopje aanwezig
2 ook geen virus gevonden.
Heb ook Wiffi Fixer bekeken maar geen resultaat. Het enige wat ik gezien heb dat ereen sterretje staat boven de streepjes van internet en wanneer alles in orde is staat het daar niet meer. Bij de opstart staan daar streepjes en enkele seconden later terug het sterretje. maw krijg ik geen verbinding. Maar waarom niet ook de instellingen geven me niet meer al de beschikbare .
 
Je hebt wel ontvangst maar geen internetverbinding en krijgt hier een geel sterretje te zien.
Maak eens opnieuw verbinding en vul het wachtwoord helemaal correct opnieuw in.
 
Kijk, als ik mijn verbinding verbreek, krijg ik ook een gele ster.
Daarna de juiste verbinding kiezen en verbinding maken. ( jouw router dus en niet die van de buren ) het juiste passwoord opnieuw invullen en er is weer netwerkverbinding ( internet )

verbinding.jpg
 
in bericht #5 vermeld je dat de andere pc géén problemen geeft ....maakt ook deze dan gebruik van een draadloze verbinding ?
indien zo moet het dus aan de pc zelf liggen welke nu het probleem geeft !!
daarom dat ik je eerder al vroeg om eens in apparaatbeheer na te kijken of daar een geel uitroepteken vermeld staat ...
er zou op zijn minst de draadloze netwerkadapter vermeld moeten staan ....
Ashampoo_Snap_2014.02.18_12h11m51s_001_.png
 
draadloos netwerk

draadloos netwerk

in bericht #5 vermeld je dat de andere pc géén problemen geeft ....maakt ook deze dan gebruik van een draadloze verbinding ?
indien zo moet het dus aan de pc zelf liggen welke nu het probleem geeft !!
daarom dat ik je eerder al vroeg om eens in apparaatbeheer na te kijken of daar een geel uitroepteken vermeld staat ...
er zou op zijn minst de draadloze netwerkadapter vermeld moeten staan ....
Bekijk bijlage 12175

Hallo Qtex
Dat is wat ik heb gevonden in apparaat beheer en netwerkadapter.

realtek pclefe family conder

realtek rtl 8723 be wireless lan 802 11n -pci.enic

als ik daar op klik vind ik in de onder delen dat alles correct werkt.

ik ga er van uit dat het hier de ingebouwde adapter betreft om draadloos internet te kunnen ontvangen.
mvg
 
is het mogelijk dat je het pijltje bij je netwerkkaart eens opent en er een printscreen van neerzet ...ik vind het merkwaardig dat er dus enkel sprake is van deze ene ..
en ik veronderstel dat het eerder dus wel gewerkt heeft ...

weet je niet hoe je een printscreen aanmaakt ...
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .
*je kan deze vermits het 3de laatste venster toevoegen in je volgende bericht ...Ashampoo_Snap_2013.09.27_20h27m11s_002_.png
of je maak gebruik van IMGDumper.nl 2.1 » Home
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan