Smartphone geen ontvangst van mijn emails meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Gisteren ging ik slapen en zet zoals gewoonlijk mijn vliegtuigstand op om niet gestoord te worden.
Zet deze deze morgen terug af en ik krijg geen enkele mail niet meer binnen.
Ik gebruik een android Motorola G82 5G en de app GMAIL om mijn mails van yahoo, telenet, gmail en hotmail te lezen.
Er stond geen enkele nieuwe in, ze staan wel op de pc.

Mijn wifi staat aan mijn data staat aan, synchroniseren kan ik niet met deze telefoon.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn, is wel vervelend.µ

greets and thanks

ED
 
Ik heb naar telenet gebeld en het is een probleem van synchronistatie, het is al 4 dagen dat ik geen mail ontvang op telenet webmail, de rest heb ik eens op alle inboxen gezet en deze zijn in orde.
Ik kon dit alleen aanpassen zei hij door een nieuw wachtwoord aan te maken, samen te stappen gevolgd, sms gekregen met code, nieuw wachtwoord gemaakt, de app vroeg ook om het wachtwoord aan te passen maar ik heb in gmail mijn telenet adres als recovery mail opgegeven.
Daar moet je ook het paswoord gaan veranderen maar dat wist hij niet hoe dit moest.

Ik heb gezocht en gezocht, ik vind mijn telenet mail wel maar ik vind nergens een optie om mijn wachtwoord in te geven voor te veranderen, dit is hetgene wat er moet gebeuren
kan iemand mij helpen aub dan kan hij terug synchroniseren.

thanks
 
Hier hetzelfde probleem gehad. Er is een nieuwe update voor Gmail, ga naar instellingen apps en ........ zoek Gmail en daar zou je updaten moeten vinden. Bij mij was na de update het probleem opgelost. Mijn telefoon is wel een Nokia 6 .Veel succes.
 
Heb een schoonzoon IT veel gezocht Telenet verwijderd, nieuw wachtwoord en na veel geleuter update gedaan van Gmail en problemen opgelost.
Had ik maar eerder naar het forum gekeken. Top vriend, merci.
Bedank
Ed
 
off topic,
maar waarom zet jij je toestel in vliegtuigmodus als je gaat gaan slapen. Er is de mogelijkheid om u toestel volledig functioneel te houden, maar dat er geen geluid bij komt te kijken. Je kan dan ook ervoor te kiezen om het geluid van bv. u vrouw, kids , ouders wel toe te laten. Dit is volgens mij vele malen beter als vliegtuigmodus. Je kan ongestoord slapen, behalve dan als er iets met de dierbaren gebeurt of als je je heel erg dringend gecontacteerd dient te worden door hen. BV. een platte band.
 
soms gewoon uw smartphone eens op nieuwe opstarten kan wonderen doen.
en als het probleem dan niet verhopen is dan zit je met een probleem 😉
 
dus geluid gewoon afzetten, kan ook
:)
Nee, "niet storen" heet dat, dit zit bij in de instellingen bij geluid. Dit gaat automatisch aan in de week van 22u tot 7u en in het weekend van 23u tot 9u. Daarna gaat mijn geluid gewoon zoals het is ingesteld. Maar als er 1 van de kids mij belt terwijl hij op niet storen staat, komen die er gewoon door. Ik vind dit heel erg handig en ik heb geen omkijken ernaar.
 
bij mij staat die optie af, dus ik moet die gewoon aanzetten maar toch kan ik nog telefoon ontvangen, maar als je mails dan binnenkomen die geven dan geen geluid of uw what'sapp
of sms.
Is dit standaard die uren op niet storen bij Motorola of moet ik dit ergens gaan instellen?
dit staat bij mij bij de opties internet, niet storen, apparatbediening, zaklamp, bluetooth etc, gewoon als je het scherm naar beneden trekt.
 
ik heb een samsung bij mij staat dat zo ingestel

als je in de snel menu op de naam klik
en niet op het icoontje kan je rechtstreeks in de instellingen van Niet storen

tempFileForShare_20230812-214828.png
 
Ik heb naar telenet gebeld en het is een probleem van synchronistatie, het is al 4 dagen dat ik geen mail ontvang op telenet webmail, de rest heb ik eens op alle inboxen gezet en deze zijn in orde.
Ik kon dit alleen aanpassen zei hij door een nieuw wachtwoord aan te maken, samen te stappen gevolgd, sms gekregen met code, nieuw wachtwoord gemaakt, de app vroeg ook om het wachtwoord aan te passen maar ik heb in gmail mijn telenet adres als recovery mail opgegeven.
Daar moet je ook het paswoord gaan veranderen maar dat wist hij niet hoe dit moest.

Ik heb gezocht en gezocht, ik vind mijn telenet mail wel maar ik vind nergens een optie om mijn wachtwoord in te geven voor te veranderen, dit is hetgene wat er moet gebeuren
kan iemand mij helpen aub dan kan hij terug synchroniseren.

thanks
voor uw wachtwoord bij telenet aante passen moet je moet je naar telenet.be gaan en daar aanmelden bij mijn telenet

1691871504205.png

daar zie je dit

1691871891736.png

maar omdat je uw wachtwoord niet meer weet
en dan de stappen volgen bij inlog moet je uw telenet E-mail adres ingeven
1691871596977.png


als je op vergeten klik zie je dit

1691871759754.png
 
ja ik wist mijn wachtwoord wel maar het probleem lag bij de app van gmail, er waren er nog die dezelfde problemen hadden, ik heb het eigenlijk allemaal voor niets veranderd,
gewoon een update van gmail an het was in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan