Smartphone geen ontvangst van mijn emails meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, "niet storen" heet dat, dit zit bij in de instellingen bij geluid. Dit gaat automatisch aan in de week van 22u tot 7u en in het weekend van 23u tot 9u. Daarna gaat mijn geluid gewoon zoals het is ingesteld. Maar als er 1 van de kids mij belt terwijl hij op niet storen staat, komen die er gewoon door. Ik vind dit heel erg handig en ik heb geen omkijken ernaar.
64d7ff884c7c8-Screenshot_20230812-235117.png



moet ik hier zijn CVE
 
Neen, dat is in je instellingen dat je dit moet gaan zoeken makker. Dit is je snel menu, daar kan je het manueel meteen aanzetten, maar geen plan maken. Misschien (hangt af van merk smartphone) kan je in het juiste menu komen door lang ( 2 à 3 seconden) op het desbetreffende icoon te drukken.
 
Neen, dat is in je instellingen dat je dit moet gaan zoeken makker. Dit is je snel menu, daar kan je het manueel meteen aanzetten, maar geen plan maken. Misschien (hangt af van merk smartphone) kan je in het juiste menu komen door lang ( 2 à 3 seconden) op het desbetreffende icoon te drukken.
heb ik gedaan en ik kwam op opties uit onder andere planning, na een drukke werkdag klikte ik op planning bewerken natuurlijk op verwijderen, nu kan ik mijn dagen niet meer kiezen, is dit te herstellen want daar stond dus een hele week gepland onder bewerken, als ik nu op bewerken klik vraagt hij de naam van de planning en ik heb die zoals het ervoor stond op slapen gezet en op ok gedrukt.
Maar als ik nu op bewerken druk klik krijg ik steeds de melding naam van planning en zie ik geen dagen meer om te plannen.
Maar wat ik me afvraag cve, als ik die op vliegtuigstand zet dan gaat hij toch nog meer batterij besparing doen want hij is niet op zoek naar wifi netwerken uit de buurt, en ik zet daarbij ook nog de standaccubesparing aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan