Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks verbonden te zijn met Telenet kom ik niet meer op internet . Als ik klik op Verbonden zie ik dat mijn signaalsterkte goed is . Op mijn zo pas nieuw gekochte tablet ( ga de oude gebruiken als e- reader ) heb ik wel probleemloos internet .
 
is er toevallig iets gewijzigd aan je internetverbinding?
nieuwe modem van telenet? wachtwoord aangepast of iets anders?
 
Niets veranderd . Altijd internet gehad . Ik moet wel zeggen dat ik de tablet mee gegeven heb aan mijn zoon die op verlof is geweest in Italië en bij zijn terugkomst melde hij mij dat hij geen internet verbinding had ondanks het hotel waar hij was WIFI aanwezig was . Ik heb dan bij mij thuis getest en ik krijg nu ook geen internet meer ondanks als ik in mijn instellingen ga kijken ik wel verbonden zou moeten zijn .
 
ervan uitgaande dat men in dat hotel verbonden is geweest met een onbeveiligde wifi verbinding denk ik dan eerst aan het veranderen van al de gebruikte wachtwoorden en een reset van dit tablet ... heeft jou zoon er persoonlijke zaken meegedaan zoals internet bankieren zou ik zekers de verrichtingen eens controleren of er geen verrichtingen werden gedaan zonder zijn medeweten ..
 
Ik heb al opnieuw mijn in loggegevens van telenet moeten ingeven maar geen wifi terwijl als ik kijk bij mijn instellingen ik verbonden ben.
 
ik weet niet tot hoever dit tot de mogelijkheden behoort, maar eventueel je tablet eens terugzetten naar fabrieksinstellingen.
 
Dus kan ik maar 1 ding concluderen en dat is dat er ergens toch iets verkeerd was ingesteld dat nu met terug te zetten naar fabrieksinstellingen terug juist staat. Top dat het opgelost is geraakt, want niets zo vervelend als geen internet op een tablet, toch?
 
je bent ergens verkeerd CVE de TS heeft immers geen reset toegepast op zijn tablet ...althans maak ik dit uit op de manier dat hij zelf verwonderd is en dit door het aantal vraagtekens dat hij bij zijn laatste bericht erbij gezet heeft .
Noliko zei:
En plotseling heb ik internet ????
 
dab ben je waarschijnlijk vergeten aan te vinken om dit te onthouden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan