Status
Niet open voor verdere reacties.
ik probeer mijn google drive leeg te maken.
Dit lukt mij op geen enkele manier, de map op de computer is al verwijdert en ik zou 113 van de 115GB gebruikt hebben.
Daar foto's normaal niet mee gerekend worden probeer ik de rest te verwijderen via de site op internet maar die 113 gb in gebruik blijft ondanks er niks anders dan foto's in staan.
Als ik de foto's wil verwijderen zegt hij dat deze ook in de map mijn foto's gaan verdwijnen wat niet de bedoeling is.
Kan iemand helpen.
 
Laatst bewerkt:
als je ingelogd ben op google drive en je wilt er bestanden uit verwijderen dan dien je toch maar gewoon rechts klik op een bestand te doen en vervolgens "verwijderen " aan te klikken ... lukt het je niet op deze manier dan heb je wellicht backup en sync in gebruik !
 
Oorzaak gevonden, prullenbak zit vol. Monnikenwerk om deze te legen,ben al 2 uur bezig op tablet, hij neemt steeds klein deel. Zou de instelling willen wijzigen dat bij wissen niks naar de prullenbak in Google drive word geplaatst. Vind het niet.
 
indien de gehele prullebak leeg mag gemaakt worden dan kun je toch rechtsklik op de prullenbak en leegmaken kiezen ....is de hoeveelheid groot dan krijg je de vraag of deze gegevens effectief verwijderd mogen worden ...
 
als je de prullenmand opent en je de afbeeldingen allemaal in het blauw aanvinkt met je muis ScreenShot043.jpg

en dan moet je nog eens drukken op delete forever drukken
 
Klopt, maar als je domme prullenbak is vol gelopen met 105 gb dan lukt het wissen in 1x niet. De trage snelheid van Google drive via web zorgt er voor dat je steeds een heel klein deel kan wissen. Nu probleem is met veel geduld opgelost, heb nu terug 112gb vrij. Voor het meeste gebruik ik stack, veel gratis geheugen, maar soms kan je daar niet automatisch naar delen.
Vind wel nergens hoe ik die vuilbak kan uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan