Status
Niet open voor verdere reacties.
ed,

Ik vond het al een beetje raar dat je gans Europa in een keer wilde installeren.
Omdat onder Europa alle landen alfabetisch gerangschikt staan.
Om een kaart te verwijderen ga gewoon terug naar een kaart downloaden dan zie je uw geinstalleerde kaarten staan.
Naast ieder Land staat een vuilbak.
Je gmail account moet je niet laten aanstaan daar de kaarten niet gedownload worden bij Google Play.

Screenshot_2015-11-23-08-58-39.jpg
Screenshot_2015-11-23-08-58-57.jpg
Screenshot_2015-11-23-08-48-19.jpg
 
Ik ga er van als ik er ff meer tijd voor heb ook eens de nodige tijd in steken, hij is geinstalleerd en staat aangegeven dat hij alles moet opslaan op de SD kaart, maar verder ben ik nog niet gekomen. Heb nu terug een nieuwe app dat ik ga uitproberen om later misschien in Android te plaatsen. Maar eerst uittesten, want ik geloof hun beloftes niet op hun woord.
 
cve, laat ons iets weten aub

ed

Wat moet ik je laten weten Ed?
Over die nieuwe app, of over die GPS software? Indien het over die GPS gaat, ga je toch nog ff geduld moeten uitoefenen hoor, want ik heb het hier razend druk hoor. Die app ander app komt er eind deze week aan denk ik, voolopig ben ik er dik tevreden over. Maar GPS gebruiken doe ik niet vaak, dus verder dan de kaarten installeren zal ik niet meteen komen. Ik rij met een scootertje , dus GPSsen is dan helaas wel onmogelijk he. Al zou het soms wel eens heel handig kunnen zijn.
 
ja over de nieuwe app en hoe die werkt, is die app voor gps aangezien je zegt komt eind van de week eraan, maar ben er voorlopig tevreden over,
als je iets weet dat het gps'sen gemakkelijker maakt off line laat je dan iets weten

ed

ps hbd
 
Oeps Ed, nee is geen GPS app. Het is om je GSM sneller te maken zonder te rooten. Maar ben er nog mee bezig en voorlopig ziet het er goed uit.
 
Je kunt deze app gewoon downloaden in de play store en dan installeren op je telefoon.
 
ik lees hier en daar dat je google maps kan downloaden gratis maar wel voor een straal van 50 km, daar ben je toch ook niet veel mee?
 
Ik zou ook zoals Luc aangeeft met Here verder werken hoor. Maps zit wel standaard op je Android toestel, maar wil daarom niet zeggen dat je daarmee verder moet doen.
Ik heb ook Here binnen gehaald, ben nu bezig met de kaarten van België en Nederland aan het binnenhalen zodat ik offline kan navigeren. Ik heb het ook al aangegeven dat deze mee kan mee dingen met TomTom. Dat wil al iets zeggen. Daar wij een TomTom in de auto hebben hadden wij dit niet van doen, maar eentje in reserve kan nooit geen kwaad natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan