Windows 10 Graag hulp bij kopen ssd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik wil voor mijn vrouw computer een ssd schijf 480gb met sata aansluiting kopen voor vervanging harde schijf Seagate ST500DM002 Sata III 6.0 gb/s welke zou ik hier voor kunnen gebruiken?
 
@kostenzer Totaal foute aanname ... de geldstromen gaan absoluut NIET naar de hoofdkantoren als die in fiscaal niet zo voordelige landen zouden liggen. Ik lees ook dat Stellantis zijn hoofdzetel in Amsterdam zou vestigen : reken dan maar dat de fiscus er een deal heeft rond gesloten en dan is het nog maar de vraag of dat de NL schatkist en dus de belastingsbetaler veel zal opleveren... En de reden is de Brexit : anders zou de hoofdzetel in UK blijven, waar hij tot nu toe zit ...
 
Mijn systeem draait nu al weer anderhalf jaar op een KINGSTON SA1000M8480G (SATA-2 (SSD) Deze is zeer goed getest op Hardware.info en Tweakers.
Redelijk tot vrij snel en een stuk goedkoper dan een vergelijkbare Samsung. (Alhoewel ik die ook wel een paar heb liggen)
Het is wel een formaat die je in je moederbord kwijt moet kunnen want geen SATA maar NVMe aansluiting.

Vergelijkbaar met deze nieuwere: https://tweakers.net/pricewatch/1439056/kingston-a2000-500gb/reviews/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan