Ik wil pctutts.be niet meer hebben graag verwijder gr Aad Dekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aad.dekker

Gast
Ik wil pctuts verwijderen zie het niet zitten met donaties forum gr aad dekker
 
Ik wil pctuts verwijderen zie het niet zitten met donaties forum gr aad dekker

Iedereen is vrij om via internet een forum te kiezen bij pc of hard en software problemen.
Sommige mensen melden zich aan en registreren zich op Pctuts en zie je nooit meer terug, anderen voelen zich thuis op ons forum en komen regelmatig langs.

Pctuts is zoals andere forums geheel gratis. Ook iedereen die een bijdrage levert bij het zoeken naar een oplossing doet dit gratis. Persoonlijk doe ik dit als hobby zoals ook andere medewerkers.
Uiteraard kost het online houden van een forum geld, daarom is iedere vrijwillige bijdrage welkom en zal gebruikt worden om dit forum in de lucht te houden.


Maar u bent uiteraard vrij om een ander forum te kiezen voor het stellen van uw vragen.
 
aad.dekker heeft mail van mij gekregen of hij zijn account wil behouden nu afwachten op zijn antwoord.
 
na meer dan 1 maand niets meer gehoord dus heb ik zijn account gewist.
 
Tja, wat moet je daarop zeggen. Ik voel me hier al langer thuis. Nu ben ik wel medewerker, maar daarvoor was ik zo een komer en een gaander. Soms kwam ik geregeld en dan weer een tijdje niet. geen kat die ernaar kraaide dat ik ff niet kwam. Ik vind de gemoedelijke sfeer hier wel ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan