Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gisteren een andere grafiche kaart gestoken in mijn pc de nvidia gtx 780 2gb drr3 maar als ik de nieuwe drivers wil instaleren en moet herstarten krijg ik de volgende fout system service-exception wat zou de oorzaak daar van zijn
 
heb je de driver van de vorige kaart verwijderd ...
indien niet doe je dit best nu en herstart je daarna de pc met dus de nieuwe kaart er in ..
bij het opstarten zal deze herkend worden en bijgevolg zal ook deze door windows geinstalleerd worden ..
 
heb ik gedaan toen ik de nieuwe kaart heb in gestoken was er een update voor deze kaart heb ik gedaan na herstarten kreeg ik de melding van nvidia dat er een update was heb ik ook gedaan na herstarten kreeg ik dan de fout melding
 
dit is dan wellicht dat er 2x getracht werd de driver te installeren ...1 van de 2 had jij tegen dienen te houden en dit door te annuleren ..
welke Windows gebruik je bijv : de Win7 x64 bit ?
je kan ook zelf de driver ophalen vanaf deze site Drivers - Download NVIDIA Drivers

-je dient de 700 series te selecteren en daarna de GTX 780
 
De driver installatie van die GPU is volgens mij wel correct verlopen. Een installatie anuleren is normaal niet nodig. Wanneer hij een andere/betere driver vindt, gaat hij deze automatisch updaten.

Kan je een beschrijving geven van je computer, het geinstalleerde OS, ....
Mogelijk zijn er andere drivers sterk verouderd. Is je Windows up-to-date? Incl alle service packs, ... Waarschijnlijk ga je het probleem niet bij die driver van je grafische kaart moeten zoeken, maar gerelateerde drivers/updates.
 
nu je vermeld de Win8.1 te gebruiken installeer je best een oudere driver bijvoorbeeld deze die je meegekregen heb op de cd ..
daarna zal de Windows update de nieuwe ophalen ...het klinkt raar
*heb dit al eerder aangehaald maar vind zo snel dat topic niet meer terug !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan