Windows 10 hacktools

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb eens een volledige scan van mijn laptop gedaan daar hij traag werkt en soms niets meer doet en ik moet herstarten. zie onderstaande foto's, de laatste zegt oplossing onvolledig, wat moet ik hiermee doen aub.

63a0c82147f47-bedreigingen.jpg


63a0c8446b0cd-oplossing_onvolledig.jpg


ik kan daar niet veel acties mee ondernemen??
 
De kms zit in rar bestand ik kan dit niet meer uitpakken, kwam van spike al een tijd heb ik dit.
Ik krijg het ook niet verwijdert uit mijn map, het is niet geïnstalleerd, wou dit wel doen.
Ik krijg het ook niet weg in veilige modus, heb jij een idee hoe ik het kan verwijderen.? Heb het nu toegang gegeven aan defender.
Morgen eens verder onderzoeken.
Thanks.
Ed
 
De kms zit in rar bestand ik kan dit niet meer uitpakken, kwam van spike al een tijd heb ik dit.
Ik krijg het ook niet verwijdert uit mijn map, het is niet geïnstalleerd, wou dit wel doen.
Ik krijg het ook niet weg in veilige modus, heb jij een idee hoe ik het kan verwijderen.? Heb het nu toegang gegeven aan defender.
Morgen eens verder onderzoeken.
Thanks.
Ed
In uw 2é schermafdruk staat toch: toegang tot beveiligde map geblokkeerd en bedreiging geblokkeerd.
Defender eens openen en daar de blokkades opheffen.
 
Die 'dreigmail' (letterlijk dezelfde!) uit #12 heb ik ook eens gekregen enkele weken geleden, hoeft dus niet noodzakelijk iets met KMS te maken te hebben (staat niet op mijn PC).
Ik raad je aan om ook eens een volledige scan met je Malwarebytes (een goede 'cleaner' ;)) te doen.
Voor MS-Office (Word en Excel) is Libreoffice (gratis) een waardig alternatief.
heb malware bytes premium, heeft hem niet gezien!!
 
de map waar die MS office instond, betrokken items, maar ik deze nooit geïnstalleerd.
Raar die staat er al zolang op en ik heb nooit een waarschuwing gekregen, nu wel na een uitgebreide scan, ik ben een beetje ziek, ga wat liggen ik lees je nog wel
alvast bedankt Philip.
ed
 
Kijk even mee :

1671625409653.png


Vooraf : de volgorde van mappen en submappen lijkt me al héél bizar : een subfolder 'programs' in de 'documents' van een user die 'gebruiker' noemt en dan daaronder een submap die op een gebruiker lijkt te duiden nl. Marcel ???
Als je gebruikersnaam 'Marcel' is zou er moeten staan C:\Users\Marcel\ ....

En daaronder dan programs ???? Dat zou moeten zijn C:\Users\Marcel\programs\.... maar zeker niet met een documents ertussen .

Die ZIPS moeten weg, maar best vanaf 'Nieuwe Map' alles weghalen (1)
Dan heb je meteen ook (2) verwijderd.
En dan (3) dat is me niet helemaal duidelijk - zoek eens naar een map die Autoplay noemt ... Als bestand in diverse vormen vind ik die ook hier veelvuldig, maar niet als een map... Die exe moet er zeker weg.

Herstarten en kijken wat er gebeurt...
 
Den spike iso's zijn illigaal en bevatten kms tools om te activeren dat ter zijde.
Misschien staan de mappen als verborgen en dat je ze daarom niet ziet?

ISO's van microsoft zijn gewoon via de officieele kanalen te downloaden hoor.
Ik weet niet of ik de link mag vermelden?
 
Dit systeem lijkt - en niet enkel door die installatie van MSOffice, versie Spike - inderdaad grondig 'fucked up' !
Eigenlijk is er maar één goed en blijvend advies : herinstalleren !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan