Windows 10 hacktools

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb eens een volledige scan van mijn laptop gedaan daar hij traag werkt en soms niets meer doet en ik moet herstarten. zie onderstaande foto's, de laatste zegt oplossing onvolledig, wat moet ik hiermee doen aub.

63a0c82147f47-bedreigingen.jpg


63a0c8446b0cd-oplossing_onvolledig.jpg


ik kan daar niet veel acties mee ondernemen??
 
Kijk even mee :

Bekijk bijlage 252956

Vooraf : de volgorde van mappen en submappen lijkt me al héél bizar : een subfolder 'programs' in de 'documents' van een user die 'gebruiker' noemt en dan daaronder een submap die op een gebruiker lijkt te duiden nl. Marcel ???
Als je gebruikersnaam 'Marcel' is zou er moeten staan C:\Users\Marcel\ ....

En daaronder dan programs ???? Dat zou moeten zijn C:\Users\Marcel\programs\.... maar zeker niet met een documents ertussen .

Die ZIPS moeten weg, maar best vanaf 'Nieuwe Map' alles weghalen (1)
Dan heb je meteen ook (2) verwijderd.
En dan (3) dat is me niet helemaal duidelijk - zoek eens naar een map die Autoplay noemt ... Als bestand in diverse vormen vind ik die ook hier veelvuldig, maar niet als een map... Die exe moet er zeker weg.

Herstarten en kijken wat er gebeurt...
als ik wat geslapen heb controleer ik dit vrienden, thanks
 
@Aardbei Dit zijn inderdaad 'images' die je kan downloaden maar dan heb je nog geen licentie hé ...
En dat zal zeker de ontstane vervuiling bij TS niet oplossen. Twijfel dan ook aan het nut om die hier te posten...
 
Kijk even mee :

Bekijk bijlage 252956

Vooraf : de volgorde van mappen en submappen lijkt me al héél bizar : een subfolder 'programs' in de 'documents' van een user die 'gebruiker' noemt en dan daaronder een submap die op een gebruiker lijkt te duiden nl. Marcel ???
Als je gebruikersnaam 'Marcel' is zou er moeten staan C:\Users\Marcel\ ....

En daaronder dan programs ???? Dat zou moeten zijn C:\Users\Marcel\programs\.... maar zeker niet met een documents ertussen .

Die ZIPS moeten weg, maar best vanaf 'Nieuwe Map' alles weghalen (1)
Dan heb je meteen ook (2) verwijderd.
En dan (3) dat is me niet helemaal duidelijk - zoek eens naar een map die Autoplay noemt ... Als bestand in diverse vormen vind ik die ook hier veelvuldig, maar niet als een map... Die exe moet er zeker weg.

Herstarten en kijken wat er gebeurt...
die map programs is niet de map programma's, dit is een map die ik in mijn map marcel heb aangemaakt en waar ik al mijn nieuwe freeware programma's insteek, zoals de laatste rufus en programs van het forum.
De office is niet geïnstalleerd!!! geen map autoplay gevonden!
Nu ga ik wat rusten, heb teveel pijn, ik lees jullie nog wel, thanks
 
klopt, met gekochte sleutel zijn ze te gebruiken

Retail staat voor detailhandel. Een retail versie is vaak de meest uitgebreide vorm van een product. Je krijgt een volledig pakket met daarin vrijwel alles wat je nodig hebt om met het product te kunnen werken. Een retail versie is hierdoor vaak duurder dan een OEM versie.

lees verder:
 

Wat is Microsoft Volume Licensing?​

Het Microsoft Volume License program is de naam waaronder gebruikers verschillende licenties aanschaffen voor meerdere gebruikers dan wel meerdere apparaten tegelijkertijd. De vier verschillende licentieprogramma’s die onder Volume License vallen zijn: Open License, Open Value, MPSA (Select) en Enterprise Agreement.
Dit pakket is meestal voor bedrijven
Met een volume licentie bespaaar je geld uit en zijn er voldoede licenties beschikbaar
 
en voor alle duidelijkheid Retail is het tegenovergestelde van die VL...
Het is met die VL dat meestal gehackte versies worden gemaakt en dus ook degene die TS ooit heeft geinstalleerd en daarna opnieuw verwijderd. Blijkbaar was daar behoorlijk mee gefoefeld en hadden die installs een 'rugzakje' meegekregen.

En dat is nu probleem 1 ! Wat TS daarna wél kan kopen en installeren is vers 2, maar we zijn niet aan de nief patatjes, wat dat betreft !
 
Die MVL is voor bedrijven en is niet bedoelt voor particulieren.
Die licenties waar men het hier over heeft (goedkoop aankopen) is waarschijnlijk niet echt legaal.
Een KMS is ook niet legaal, waar zit dan het verschil?
Voor het eerste betaal je een zekere som aan een zekere firma en voor een KMS betaal je niets en het effect is bijna hetzelfde, deze licenties zijn voor eenmalig gebruik en een KMS kan men steeds terug gebruiken.
 
Ik vraag vriendelijk om de zinloze discussie over legaal / illegaal / hacken of niet te stoppen.
En ik ga enkele tussenkomsten verwijderen.

Het licht van de zon ontkennen is niet het doel van dit forum en helpt al zeker de TS niet vooruit.
 
en voor alle duidelijkheid Retail is het tegenovergestelde van die VL...
Het is met die VL dat meestal gehackte versies worden gemaakt en dus ook degene die TS ooit heeft geinstalleerd en daarna opnieuw verwijderd. Blijkbaar was daar behoorlijk mee gefoefeld en hadden die installs een 'rugzakje' meegekregen.

En dat is nu probleem 1 ! Wat TS daarna wél kan kopen en installeren is vers 2, maar we zijn niet aan de nief patatjes, wat dat betreft !
Die office 2019 waar die KMS bij was heeft hij nooit geïnstalleerd. Die staat gewoon in een map stof te vergaren...
De versie waarmee hij altijd gewerkt heeft en nog werkt is Office 2007.
Dat een virusscanner een waarschuwing geeft bij het detecteren van een KMS is normaal.
Gewoon instellen: uitsluiten van scannen, meer moet je daarvoor niet doen.
Zelfs al had hij die 2019 geïnstalleerd, die zou nooit gewerkt hebben omdat eerst alle andere versies van Office grondig moesten verwijderd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan