Status
Niet open voor verdere reacties.

hugover

Steunend lid
Vip Lid
Wanneer ik mijn pc opstart dan krijg ik een zwart beeld en dat duurt een minuut en dan komt de piep en start hij normaal op. Wie kan mij helpen?
Groetjes
Hugo
 
klik op start en scrol in de lijst naar de map "systeem" open deze en kies " het oude configuratiescherm " klik op "energiebeheer "
Klik op Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.
Klik op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn.
Ga naar de sectie Instellingen voor afsluiten en vink de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen) aan of uit om de functie in- of uit te schakelen.
Klik op Wijzigingen opslaan...
 
is het nu verholpen ...want je schrijft dus"" Hartelijk dank voor de oplossing.
De snelopstarten werd één minuut wachten voor er een opstart kwam"" wat raar over komt .
 
Inderdaad het is opgelost. Misschien heb ik eens gelezen dat je 'snel opstarten' moest aanvinken om een betere opstart te bekomen.
Maar dat was dus een grote fout.
Je start de pc op en je krijgt een biep maar niets op het scherm te zien. Dan na ong. 60 seconden hoorde je een 2de biep en zag je de opstartgegevens over het scherm lopen.
Dan binnen de 30 seconden kreeg je dan het opstart scherm. Maar nu ben ik start klaar na 30 sec. (SSD).
Sorry dat ik goed heb uitgelegd, maar toch dank voor de tip.
Vriendelijke groeten,
Hugo
 
ok this duidelijk nu ...graag gedaan ..
*hou er wel rekening mee dat wanneer er een nieuwe build uitkomt je wellicht het snel opstarten weer dient uit te zetten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan