Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo weet er soms iemand hoe je een hd divx maak en met welk programma bij voorbaat dank

[OPLOSSING]Ik ben aan het testen geweest met super coverter ging indedaad niet ver genoeg dan met quik media converter getest was goed maar dan getest met windows media encoder wat ik persoonlijk het beste resultaat met behaald heb voor mij het beste beeld wel op een externe harde schijf met multi mediaplayer gezet en zo afgespeeld aangesloten met een hdmi kabel resultaat verbluffend beeld.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat zal nog eens niet ik ben aan het testen geweest met super coverter ging indedaad niet ver genoeg dan met quik media converter getest was goed maar dan getest met windows media encoder wat ik persoonlijk het beste resultaat met behaald heb voor mij het beste beeld wel op een externe harde schijf met multi mediaplayer gezet en zo afgespeeld aangesloten met een hdmi kabel resultaat verbluffend beeld graag zou ik nijltjetweety nog eens willen bedanken voor de goede respons dat ik heb gekregen een dikke mercie groetjes eyama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan