Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Laptop Asus type K750j
Windows 8 updat naar w10 dus de gratis updat maar mijn hdmi is niet meer te vinden en kan zelf hem niet meer gebruiken voor naar tv te zien
terug naar fabriek instellingen gadaan ik ben er nu al een ganse week waar het probeel zit
zelf heb ik er nu windows 7 op gezet en nog zit ik met het zelfde probleem
wie kan me een tip geven bedankt voor de hulp
 
Kijk ook even in apparaatbeheer of er nog gele uitroeptekens staan voor de missende drivers en hardware dat nog niet goed werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan wil ik even weten hoe u het allemaal gedaan heeft.
Hoe en waarmee heeft u Windows 7 weer geïnstalleerd ? Werd er misschien een driver CD rom bij de laptop geleverd ? Is er een herstel partitie aanwezig ?
 
als ik de laptop gekocht heb was er windows 8 op daar na met de update naar windows 10 en dan is het probleem zich voor gedaan
daar na heb ik alles terug naar fabriek instellingen gebracht maar alles bleef bij het zelfde updats gedaan en nog van alles maar geen resultaat
narmaal kun je windows 7 niet op deze laptop doen via google toch gevonden hoe dat is me gelukt ook
maar toch zonder resultaat
dus ik ben er aal een week aan het zoeken mijn vga schem ziet hij maar de hdmi niet
als ge naar beeldscherm gaat zie je vga maar geen hdmi zelf nieuwe kabels gekocht ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan