Windows 10 Hoe fout 0x80070005 verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Sinds enkele dagen traag opstarten van pc ( win 10) en problemen met printer epson ecotank ET-2650: soms printen en lang wachten. Systeem herstel naar 05-08-19. Resultaat: syst. mislukt en vermelding fout 0x80070005. De door mij tijdelijk geblokkeerde win update 1903 laten downloaden installeren, geen oplossing, ook syst. herstelpunt van 05-08 was weg, enkel nog 18-08, ok;, maar zelfde resultaat: dezelfde fout. De pc functioneert weer normaal , maar printer geeft geen kik (display toont nochtans wifi enz. Heb ondertussen antivirusprogramma. Bullguard verwijderd met Revo uninstaller
pro 3. Wat kan ok doen om weer te kunnen printen, de pc reageert normaal. Zou het nuttig zijn freeware ccleaner te downloaden en alles te laten opschonen, na eerst een herstelpunt te maken? Ik vermoed dat een bestand, map of programma een kortsluiting geeft?
Kan er mij iemand helpen, waarvoor dank!
Koekoek
 
Die 0x80070005 is een update fout en lees allemaal vreemde zeken en een foutcode kun je niet verwijderen.
Na een upgrade zijn de herstelpunten van ervoor uiteraard niet meer te gebruiken of zijn weg, lijkt mij logisch want de gegevens kloppen niet meer.

Tip, ga een back-up tool gebruiken, die van Aomei of Macrium b.v.

Staan er nog meer AV's op of wordt er alleen gebruik gemaakt van Windows Defender?

En wat is eigenlijk het probleem?, de printer doet het niet? welke aansluiting wordt gebruikt?, wifi?
Loop de instellingen eens na.
 
Ik gebruik alleen nog Windows Defender na de update 1903 Met de printer is een wifi verbinding. Op de dislpay van de printer staat alles nog goed verlicht. Maar als ik naar het Configuratie scherm ga : printers en scanners, dan klikken op Printer met R-muisknop, dan staat verbinding maken niet opgelicht , en kan ik het niet aanklikken . zou ik de printer opnieuw moeten installeren, ook al blijft de fout in het systeem aanwezig?
 
Om mee te beginnen, scannen met Malwarebytes en Adwcleaner om zeker te zijn dat er geen rommel op staat.

In opstarten alles uitvinken wat niets met drivers of anti-virus heeft te maken, er hoeft voor de rest niets mee worden opgestart, gewoon irri dat progs dat willen en dat erin zetten bij installatie.

Daarna, reboot.

Via de printer de wifi instellen is mogelijk?
 
Even een opmerking!
Bij mij was na de update naar 1903 mijn Wifi van de printer verdwenen.
Alle Wifi was verwijderd moest opnieuw sleutel ingeven.
Moest printer opnieuw installeren (stond er toch dubbel in) of opnieuw verbinden.
Dus verbaast mij niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan