Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik verjaar niet meer,voel mij momenteel echt 100 jaar

Rudy, kop op, ik zeg altijd "Zolang ze mijn mening vragen, zolang voel ik mij nog nodig." Dan weet ik dat ik van tel ben bij iemand. Vergeet niet dat alles hier maar tijdelijk is. Kijk naar het mooie rondom je heen. Er is er zoveel. Jammergenoeg dringt dit meestal maar goed door als je heel ver gezeten hebt. Maar ik kan je verzekeren, alles komt eens goed en dat is het meer dan waard. Wij hebben je in elk geval nog heel hard nodig.
 
in mijn geval niet,ik heb altijd heel aktief geweest en nu van de ene moment op de andere krijg je te horen dat mijn toekomst er niet meer zo rooskleurig uitziet,vaarwel dromen,een mens geraakt van minder zo in de put
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rudy, dat begrijp ik. Maar je BENT er. Het moeilijkste om te verwerken is te moeten horen dat ze nog niet weten of ze iets kunnen doen voor U. Of dat ge alles zult mogen vergeten.
Natuurlijk heb ik geluk gehad. Ik kreeg na de ingreep te horen dat ik zou geholpen zijn en op deze aarde mogen blijven. Pa na zoiets weet ge hoeveel er hier echt waarde heeft. Geloof me maar, dat is heel wat. Denk aan wat er hier is en wat er hier van belang is op deze wereld. Denk ook eens na over mijn handtekening. Er zit zoveel waarheid in.
 
jawel ze kunnen iets doen maar ze willen niet
ik moet tussen dit en enkele jaren een knie prothese krijgen links en rechts en mijn linkerheup is er ook aan voor de moeite,ben nog maar juist 46 jaar geworden,ga maar ergens opnieuw werk zoeken met zoiets,moet nog mijn huis 4 jaar afbetalen en met 2 studerende kinderen(hogere studies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan