Hoe kan ik terug een verbinding maken met de externe server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Ik kocht vanavond Adguard 6,2 en ontving de licentie code via e-mail. Bij het inbrengen van deze licentie om te activeren, mededeling: kan geen verbinding maken met de externe server??
Hoe kan ik die verbinding maken?
Dank voor de hulp,
Koekoek
 
Ik heb naar de Proxy firewall- instellingen, en de verbindingen naar buiten vrij gemaakt. Maar het resultaat blijft: dat de verbinding met de externe server niet gaat. De firewall van Bitdefender heb ik ook bekeken naar mogelijke blokkeringen.
 
Ik kreeg een uur geleden een e-mail van Adguard supportcenter met 2 instructies: de eerste om het programma grondig uit te schakelen, en de tweede om het programma daarna terug te installeren.
Ik had echter Adguard reeds grondig uit geschakeld met Revo uninstaller pro , eerst juist voordien gekocht on line, en om deze licentie key te activeren was er geen enkel probleem met de externe verbinding (GROOT ??)
Adguard terug geïnstalleerd , maar WEER GEEN EXTERNE VERBINDING.

Ik ben naar Instellingen gegaan:"Controleren welke antivirus- of antimalwaresoftware is geïnstalleerd " , bij Beveiliging geklikt op pijl omlaag, en ik had onder "Beveiliging tegen spyware en ongewenste software " de boosdoeners:Bitdefender Antivirus en Malwarebytes...premium2018, waar ik alles tijdelijk heb uitgeschakeld. + Instellingen voor Gebruiksaccount beheer, op zijn laagste punt gezet.
De activatie was een feit! Ik vraag mij af: waarom ging het voordien wel met de activatie van Revo uninstaller pro, zonder dat gedoe met uitschakelen?
(alles is weer ingeschakeld )
Instructie gevonden op: https://support.microsoft.com(nl-nl)help(10741)windows10-fix-network-connection issues. Hier zitten nog andere instucties...waar men connectie problemen bespreekt.
Van harte dank aan alle vrijwilligers voor het zoeken van een oplossing.Nog een prettig weekend.
Koekoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan