Diverse Hoe oude Tablet opruimen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik ben nog in het bezit van een oude Samsung Tablet (Android 7). Deze is al lang niet meer gebruikt, want hij haperde en was zeer langzaam. Kortom, er was niet meer mee te werken. Omdat ik er geen andere bestemming voor heb, wil ik dit toestel op een milieu vriendelijke manier opruimen, maar ik wil er ook zeker van zijn, dat er geen gegevens meer op staan, die door kwaadwilligen kunnen worden misbruikt. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want mij is dat, na lang proberen en zoeken niet gelukt, Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar het antwoord. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Tablet openen en zoveel mogelijk alles uit elkaar halen. Daarna met tang of scherp mes enkele diepe krassen aanbrengen op printplaat. Daarna alles los naar milieustraatje containerpark.
Maar de kans dat ze gegevens gaan zoeken op een oude tablet lijkt me toch heel klein. En welke levensbedreigende zaken kunnen ze vinden?????
 
je kunt die nog gebruiken om é-books of handleidingen in pdf op te slaan/lezen .... dit doe ik ook met mijn ouwe iPad (ios 9.36,niet meer up te graden). weg gooien heb ik niet gedaan, wel een tweede leven gegeven .... zonde van een nog goed werkend apparaat weg te doen.
aan jou de keuze uiteraard
 
Hallo allemaal,

Dank voor de tips. Ik weet nu in ieder geval wat mij te doen staat. Waarbij ik de tip om hem nog te gebruiken als e-book nog even als optie open houd.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Heb ook jaren op zo een tablet gelezen. Maar heb een E-book van Kobo aangeschaft. Dit leest heel wat prettigen. Geen reflectie. Buiten in de zon lezen, geen probleem.
Weegt veel minder. Nadeel, prijs voor enkel lezen is relatief hoog. Maar ik ga niet meer terug naar tablet om te lezen.
 
Een andere mogelijkheid is, bevoorbeeld om deze in de keuken te houden om menu's zo uit te gaan lezen. Daar heeft het ook niet dat deze te traag is om deftig mee te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan