K kryptonite007 4 feb 2008 #1 hallo ik heb een probleem met het lokaliseren van mijn netwerk kaart op windows home edition kan iemand mij helpen aub
hallo ik heb een probleem met het lokaliseren van mijn netwerk kaart op windows home edition kan iemand mij helpen aub
Laurek 4 feb 2008 #2 start-configuratiescherm-prestaties & onderhoud - systeenbeheer-computerbeheer- systeemwerkset- apperaatbeheer- netwerkadapter- Stem omhoog 0 Stem omlaag
start-configuratiescherm-prestaties & onderhoud - systeenbeheer-computerbeheer- systeemwerkset- apperaatbeheer- netwerkadapter-
tbwdolfke 24 mrt 2008 #4 Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.
N nijltjetweety Niet meer actief 26 mrt 2008 #5 Ik neem aan dat Laurek zijn oplossing afdoende was. Stuur anders een mail naar me, dan heropen ik de discussie opnieuw. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Ik neem aan dat Laurek zijn oplossing afdoende was. Stuur anders een mail naar me, dan heropen ik de discussie opnieuw.