E-mail Hotmail = Vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Heb een vraagje over mijn Hotmail account = "vergrendeld wegens verdachte activiteit" als ik dan de code verstuur die ik via sms kreeg is hij op mijn laptop ontgrendeld maar kan niets versturen en op mijn smartphone als ik hem daar ontgrendel is hij op m'n laptop terug vergrendeld en kan ik opnieuw beginnen.
Er komt ook dit op : If you haven't setup a mobile phone in your account, please contact Customer Support.
Heb voordien nooit problemen gehad op m'n smartphone gebruik hem al 2 jaar om m'n mails te lezen
Als ik dan niets doe met m'n smartphone dan is het na een paar dagen ooeens in orde om te versturen op m'n laptop.
Weet er iemand wat ik daar aan kan doen aub, heel vriendelijk bedankt voor uw réply.

Groetjes - sunny :cool:
 
Hotmail weet niet dat de smartphone ook de jouwe is, dat je die dus wil toelaten op je account. Er is geen link voor hen tussen beiden en dus vinden ze elke activiteit op de ene, verdacht voor de andere.

Dat moet je hen dus laten weten en uit de boodschap die je krijgt maak ik op dat je daarvoor best Customer Support contacteert.
Ik heb geen idee hoe dat werkt, want zelf gebruik ik geen hotmail.
 
Hotmail weet niet dat de smartphone ook de jouwe is, dat je die dus wil toelaten op je account. Er is geen link voor hen tussen beiden en dus vinden ze elke activiteit op de ene, verdacht voor de andere.

Dat moet je hen dus laten weten en uit de boodschap die je krijgt maak ik op dat je daarvoor best Customer Support contacteert.
Ik heb geen idee hoe dat werkt, want zelf gebruik ik geen hotmail.
Heb dat gedaan op die Customer Support en alles gedaan zoals vermeld ook mijn wachtwoord gewijzigd maar niets helpt het keert altijd terug.
En hoe komt het dat ik geen bericht krijg als er iemand op mijn bericht reageert nochtans staat het aangevinkt in mijn Voorkeuren.

  • Ontvang nieuws en update e-mails
  • Ontvang e-mail wanneer een nieuw conversatie bericht wordt ontvangen
 
Als je antwoord of reageert op het vorige bericht hoef je niet te citeren - gebruik dan gewoon 'plaats reactie' onderaan.
Al dit dubbel citeren bemoeilijkt het lezen.
 
hopelijk pikt een van onze lezers-hotmailgebruiker je vraag op want ik gebruik diverse mailaccounts (waaronder GMail en een paar Exchange Server mail accounts) en heb dat nog nooit voor gehad.
 
Hopelijk weet er één van die hotmail gebruikers wat te doen ermee.
Ik heb ook GMail en Telenet ( voor privé gebruik) maar de meeste van mijn contacten hebben mijn hotmailadres.

Ik heb dat ook nooit niet voor gehad voordien :(
 
Het is mij niet helemaal duidelijk wat U doet.
Mijn advies zou zijn:
Importeer Hotmail (nu waarschijnlijk outlook) in Gmail.
accounts.jpg


Dat gaat via Instellingen/alles weergeven/account en import in Gmail

Dan kunt U verzenden en ontvangen in gmail en uw adres wordt goed weergegeven (Naam@hotmail.com)
accounts 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je even verder doordenkt --> Gmail van Google / Hotmail van Microsoft --> is het misschien daarna het ogenblik om te kiezen en dat dubbelgebruik gewoon te stoppen en alles met één account af te handelen, nietwaar ?
 
Mijn insteek was nu nét dat door de ene te importeren in de andere dat overzicht juist foetsie is ...
Maar ieder zijn meug natuurlijk.

Dat was overigens niet het probleem van TS in dit topic : daar tasten we nog in het duister !
 
Dat is natuurlijk onzin.
Mijn mail van Eric @ hetnetniet heeft een eigen label en een eigen kleur.
  1. Ik zie dus direct dat de mail van dat account is
  2. Kan deze map (heet in Gmail een label) kiezen.
  3. Heb dus labels voor de gekoppelde accounts.
Zal dus nooit het overzicht verliezen en ik kan dus ook kiezen welk account verstuurt.
 
Sorry, ik had te letterlijk gelezen : je schreef "importeer" in GMail.
Maar bij herlezen en bekijken van je prentjes blijkt dat je die mails niet importeert in je GMail account maar die accounts gewoon gedefinieerd hebt in je Gmail app of webmail waardoor ze werkelijk apart kunnen blijven.

Misverstand dus ... discussie closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan