E-mail Hotmail = Vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Heb een vraagje over mijn Hotmail account = "vergrendeld wegens verdachte activiteit" als ik dan de code verstuur die ik via sms kreeg is hij op mijn laptop ontgrendeld maar kan niets versturen en op mijn smartphone als ik hem daar ontgrendel is hij op m'n laptop terug vergrendeld en kan ik opnieuw beginnen.
Er komt ook dit op : If you haven't setup a mobile phone in your account, please contact Customer Support.
Heb voordien nooit problemen gehad op m'n smartphone gebruik hem al 2 jaar om m'n mails te lezen
Als ik dan niets doe met m'n smartphone dan is het na een paar dagen ooeens in orde om te versturen op m'n laptop.
Weet er iemand wat ik daar aan kan doen aub, heel vriendelijk bedankt voor uw réply.

Groetjes - sunny :cool:
 


Wisperbird

Steunend lid​

Vip Lid
Je zegt dat je het ontgrendelen kan op jouw laptop.
Dus daar toevoegen aan gmail. Nu alleen nog benaderen vanuit Gmail.
Dan je mail lezen op je telefoon in gmail.
Simpel toch.
Ik heb ook liever dat mijn accounts gescheiden blijven,

Maar ik versta niet goed als ik mijn hotmailadres toevoeg aan gmail en microsoft vergrendeld het weer kan ik toch ook op gmail niets ontvangen of versturen :mad:
 
Als je het ziet zitten om het eens te proberen, zou ik toch maar doen wat @Wisperbird hier aangeeft.
Het ganse punt is nl. dat Microsoft dan géén trigger meer zal krijgen om je Hotmail te blokkeren ! Je kijkt immers naar je beide mailadressen dan via GMail ... dus vanuit één en dezelfde mailserver.

En of je die GMail nu opstart van PC of vanuit je smartphone dat ziet Hotmail/MS niet - de enige verbinding die zij zien is vanuit de GMail mailserver...
 
Met welke apps 'lees' je je mails op laptop en smartphone? Wat als je ze leest in outlook.com via browser?
Misschien ook eens kijken in het beheer-progje van je Microsoft-account (account = hotmailadres) en smartphone als 'vertrouwd apparaat toevoegen? ...
 
Met welke apps 'lees' je je mails op laptop en smartphone? Wat als je ze leest in outlook.com via browser?
Misschien ook eens kijken in het beheer-progje van je Microsoft-account (account = hotmailadres) en smartphone als 'vertrouwd apparaat toevoegen? ...
Ik denk met outlook.com via de browser .
En hoe moet ik die smartphone als vertrouwd apparaat toevoegen , als ik op m'n smartphone durf klikken komt er op :
Meld je aan bij je .........=mijn mailadres, en als ik dat doe is alles weer vergrendeld en kan ik weer niets meer doen.
En ik heb dus een gmailadres en mijn hersteladres daar is dat van hotmail
 
als je online aanmeld op uw het hotmail dan heb je boven rechts (zie afbeelding ) als je daar op klik kan je naar mijn Microsoft accound gaan daar kan je apparten toevoegen die 2 Microsoft + hotmail werken samen denk ik

1643121793555.png
 
Met welke apps 'lees' je je mails op laptop en smartphone? Wat als je ze leest in outlook.com via browser?
Misschien ook eens kijken in het beheer-progje van je Microsoft-account (account = hotmailadres) en smartphone als 'vertrouwd apparaat toevoegen? ...
Ik denk met outlook.com via de browser .
En hoe moet ik die smartphone als vertrouwd apparaat toevoegen , als ik op m'n smartphone durf klikken komt er op :
Meld je aan bij je .........=mijn mailadres, en als ik dat doe is alles weer vergrendeld en kan ik weer niets meer doen.
En ik heb dus een gmailadres en mijn hersteladres daar is dat van hotmail.
Moet er wel bij vermelden als ik op gmail een mail krijg met een video in dan kan ik die video niet bekijken er komt steeds op dat ik de ADBlocker moet uitschakelen maar ik heb die al uitgeschakeld.

SORRY maar heb bericht 2 keer verstuurd
 
klik op mijn profiel

1643133508657.png

klik nu boven aan op Beveiliging

1643134280149.png

daar zie je aanmeldingactiviteiten daar kan je eens kijk of er verdachte activiteiten zijn dat niet van u kont gebruit ook de app van Microsoft Outlook op uw smartphone dit kan misschien helpen ook kijk of de gegevens nog kloppen zoals telefoon nr en zo voort
 
Zoals PhilipV al zei, je hoeft niet bang te zijn dat dat Microsoft je account blokkeert want je meldt je op je telefoon niet aan bij Microsoft.
Alleen bij Gmail. En je mail van hotmail blijft gescheiden. Ook versturen als hotmail is nog steeds mogelijk.
Bij mij staat standaard ingesteld "verzenden via account via welke werd ontvangen".
@Patje001 Het enige dat ik kan bedenken is dat TS een email cliënt gebruikt waardoor de vraag van Microsoft "heeft u een code" werd omzeild.
Zover ik weet werden alle online hotmail accounts zo'n twee jaar terug omgezet naar een outlook adres.
Mails naar mijn oude Hotmail adres komen zover ik weet nog steeds aan.
 
Sorry, maar als ik naar die site ga om een apparaat toe te voegen kom ik terug op die venstertjes zoals bij de vergrendeling en verder spreekt dat allemaal op Windows 10 en ik heb nog altijd Windows7 en ben 82 jaar en als ik iets verkeerd doe zit ik terug in de problemen
 
Ik kan soms op mijn android ook niet inloggen op web outlook na ik de browsergeschiedenis heb gewist van de browser.
En moet deze dan ook steeds ontgrendelen totdat ik weer die browsergeschiedenis op Android wis.
Ik kan gelukkig wachten tot ik thuis ben om mijn emails te bekijken maar ik weet niet of dat bij Sunny kan.
Ik moet die dan via desktop ontgrendelen want ben stom geweest mijn alternatief emailadres is ook Outlook.
Waar ik dan ook niet opraak.

Koppelen van een toestel aan een emailaccount is voor mij nieuw en leerrijk maar of ik dat ga doen denk het niet.
Ik krijg al genoeg zogezegde emails om veiligheid van Gmail om te controleren er onwenselijkheden op mijn account gebeuren.
En geloof niet dit met veiligheid te maken heeft maar eerder gegevensverzameling en je terug aan hun val koppelen en je te volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan