E-mail Hotmail = Vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Heb een vraagje over mijn Hotmail account = "vergrendeld wegens verdachte activiteit" als ik dan de code verstuur die ik via sms kreeg is hij op mijn laptop ontgrendeld maar kan niets versturen en op mijn smartphone als ik hem daar ontgrendel is hij op m'n laptop terug vergrendeld en kan ik opnieuw beginnen.
Er komt ook dit op : If you haven't setup a mobile phone in your account, please contact Customer Support.
Heb voordien nooit problemen gehad op m'n smartphone gebruik hem al 2 jaar om m'n mails te lezen
Als ik dan niets doe met m'n smartphone dan is het na een paar dagen ooeens in orde om te versturen op m'n laptop.
Weet er iemand wat ik daar aan kan doen aub, heel vriendelijk bedankt voor uw réply.

Groetjes - sunny :cool:
 
@PhilipV Zal wel mee vallen - is een plaatje - niet direct toegankelijk voor een bot.
Zelfs mensen maken er gehakt van, of misschien doe je het met opzet, om mij te beschermen.
M.v.g. Wisperbird
@sunny Ik zie uw probleem, kan echter garanderen dat wat ik U voorstel zal werken.
Adviseer wel toch maar over te stappen op Windows 10.
Als U wilt heb ik voor U een HP op Windows 10 voor 50 Euro. Ophalen in Den Haag.
@salmax Als de berichten van Google komen (wel goed checken) is het OK.
Als ik inlog op een andere PC krijg ik standaard een melding.
account 3.jpg
Helaas zijn er ook veel bogus berichten, daar niet op in gaan hoor.
 
'Vergrendeling' is toch altijd een reactie op een 'verkeerde' actie?
Ik zie maar twee mogelijke 'triggers': inloggen op een 'niet-vertrouwd' apparaat of het invoeren van een niet-(h)erkend account (= mailadres) en/of invoeren van een 'verkeerd' paswoord.
@sunny als je nu eens op je 'vertrouwd' apparaat (je laptop dus) surft naar www.outlook.com in een browser die je hiervoor nog NIET hebt gebruikt (desnoods installeer je hiervoor een 'nieuwe', Brave of Vivaldi bijv.). Je zal dan na het aanklikken van 'aanmelden' een mailadres moeten invoeren dat - hopelijk- wordt erkend als Microsoft-account; op het volgend scherm wordt dan om het bijhorend paswoord gevraagd ...
Benieuwd naar wat er daarna gebeurt. Gaat hij door? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?
 
@PhilipV Zal wel mee vallen - is een plaatje - niet direct toegankelijk voor een bot.
Zelfs mensen maken er gehakt van, of misschien doe je het met opzet, om mij te beschermen.
M.v.g. Wisperbird
@sunny Ik zie uw probleem, kan echter garanderen dat wat ik U voorstel zal werken.
Adviseer wel toch maar over te stappen op Windows 10.
Als U wilt heb ik voor U een HP op Windows 10 voor 50 Euro. Ophalen in Den Haag.
@salmax Als de berichten van Google komen (wel goed checken) is het OK.
Als ik inlog op een andere PC krijg ik standaard een melding.
Bekijk bijlage 251587
Helaas zijn er ook veel bogus berichten, daar niet op in gaan hoor.
Beste Wisperbird ,
U schrijft :
Als U wilt heb ik voor U een HP op Windows 10 voor 50 Euro. Ophalen in Den Haag.
Oké, maar wat zijn de gegevens daarvan ( Type HP,welke processor welke hd ,Ram enz) en dan ik woon in Belgïe in De Panne dat is tegen de Franse grens en ben 82 jaar en rijd niet meer zo ver daar ik over een tijdje mijn nek op 4 plaatsen heb gebroken.
Grtjs sunny ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan