Hardware HP Envy 4520-reeks print alles zwart/grijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kjerdahl

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Ik zit met een raadsel. Mijn kameraads printer print alles in zwart/grijs. Printer is via netwerk toegankelijk. Via ipad en andere laptop (win 7) print ie wel mooi in kleur. Echter alleen via een hp-laptop (win 10) doet hij het niet. Ik heb al de printer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd: geen positief resultaat. Als ik op 'print' klik en ik bekijk dan alle instellingen, staat 'in grijswaarden' NIET aangevinkt en zie ik de kleurinstellingen staan op RGB.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit raadsel kan oplossen, of waar ik nog een instelling kan aanpassen die het probleem zou oplossen? We hebben al een printing gedaan via office en via een website met telkens het grijze resultaat.

Kris.
 
Het enige wat ik hier kan bedenken is dat de instellingen in de hp laptop niet goed staan. De printer doet het wel goed met een andere laptop of tablet (ipad).

Ga eens naar de instellingen van de printer via de Startknop bij Instellingen en dan zoeken naar Printers en Scanners
Ga dan op de HP Envy staan en klik op beheren. Ga naar de Printereigenschappen en kleurbeheer.
 
Ik ga nog eens proberen te uninstallen, het register te reinigen, heropstarten en dan terug installeren. Als ik in de instellingen kijk, staan alle instellingen zoals ze horen te staan.
 
Ik ga nog eens proberen te uninstallen, het register te reinigen, heropstarten en dan terug installeren. Als ik in de instellingen kijk, staan alle instellingen zoals ze horen te staan.
Ik wens je uiteraard succes maar volgens mij schrijft een printer, of liever zijn driver, niets weg in het register ... geef je daarmee weinig kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan