Netwerk HP ENVY 4500 All in one printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds kort lukt het niet meer om draadloos verbinding te maken met het wifi netwerk. Heb eerst de printer terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Dan printer laten zoeken naar netwerken, Wifi netwerk geselecteerd waarna ik de wifi code moet ingeven om verbinding te maken. krijg telkens de melding dat de printer geen verbinding kan maken doordat het wachtwoord niet correct is.
Het gaat hier om een Telenet account, heb dus bij de account gekeken op de laptop naar het Wifi wachtwoord en het ingevoerde wachtwoord stemt overeen met hetgeen in ingeef op de printer. Heb dit enkele malen geprobeerd steeds zonder succes. Hoe los ik dit op?
 
Dat is wat ik probeer te doen, de modem/router is van Telenet, om verbinding te maken moet ik dus connectie maken en daar moet ik het wifi paswoord ingeven en daar krijg ik de melding dat het WPA beveiligingswachtwoord niet juist is. daarom heb ik extra nagezien of het wifi paswoord dat ik ingaf klopt met hetgeen in mijn Telenet account, in Belgie hebben wij een modem router, waar je via je Telenet account alles kunt opvragen in verband met modem/router en paswoorden kan gaan aanpassen.
 
Is bij een familielid van mij, thuis heb ik een Samsung lazerprinter en die werkt ook via wifi, weet dus wel hoe ik die moet connecteren, die HP heeft gewerkt sedert jaren, maar heeft er opeens de brui aan.
 
Ik heb ergens gelezen dat er bij de nieuwste update van Win 11 22H2 terug printer problemen zijn opgedoken.
Heb jij toevallig u pc onlangs geupdate naar de 22H2?
Indien ja, dan ligt u probleem daar.
 
Heeft niks met Windows 10 te maken, printer moet ik kunnen aanmelden aan het wifinetwerk zodat laptop hem kan zien, zolang dit niet lukt kan er niet geprint worden.
je zegt zelf al : krijg telkens de melding dat de printer geen verbinding kan maken doordat het wifi wachtwoord niet correct is.
Dus je wachtwoord is niet ok!

Ander probleem kan zijn : Update KB5012170
is deze geinstalleerd dan deze verwijderen!
 
Zoals ik al gemeld had is het wifi wachtwoord wel juist, heb ik gecheckt bij de account, krijg wel connectie met mijn laptop op dezelfde wifi met hetzelfde wachtwoord als ik probeer op de printer.
Heb niks van doen met Microsoft, als de printer niet verbonden is met je wifi dan gaat je pc ook geen verbinding kunnen maken met je printer.
Feit is dat het vroeger wel ok was maar nu niet meer, het blauw ledlichtje bij het wifi tekentje op de printer staat te pinken en dat moet continu branden.
 
Zoals ik al gemeld had is het wifi wachtwoord wel juist, heb ik gecheckt bij de account, krijg wel connectie met mijn laptop op dezelfde wifi met hetzelfde wachtwoord als ik probeer op de printer.
Heb niks van doen met Microsoft, als de printer niet verbonden is met je wifi dan gaat je pc ook geen verbinding kunnen maken met je printer.
Feit is dat het vroeger wel ok was maar nu niet meer, het blauw ledlichtje bij het wifi tekentje op de printer staat te pinken en dat moet continu branden.
probeer het is bekabeld, doet hij ook niks is hij stuk
 
Is allemaal software te installeren op pc, printer is niet verbonden met pc, hoe gaat dit werken? Moet printer eerst op het netwerk krijgen, of anders met kabel aansluiten op pc?
En toch lost dat soms zulke problemen op.
Zoals ik een paar weken geleden bij iemand met een Canon deed die een gelijkaardig probleem had.
Moest zelfs eerst alles verwijderen, dan terug installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan