Windows 11 HP Wolf Security verwijderen

Beste forumleden, is er hier iemand die ervaring heeft met het verwijderen van HP Wolf Security in zijn geheel, dit moet een nogal ingrijpend gedoe zijn dit te verwijderen. HP Wolf Security was voorgeïnstalleerd op mijn HP Mini Pro bij aankoop en verloopt binnenkort.
Groet, Jo (Obelix)

Microsoft heeft het opdrachtregelprogramma wmic.exe officieel verwijderd uit Windows 11 (versie 25H2 en later). Hoewel de onderliggende WMI-infrastructuur nog steeds werkt, is de opdracht vervangen door native PowerShell-cmdlets.

Bedankt voor jullie tips, over 9 dagen wordt de beveiliging van HP Wolf Security eraf gehaald.
Volgens HP gaat de pc dan weer ondersteund worden door Microsoft Defender Antivirus of anders opnieuw inschakelen/aanzetten. Als de beveiliging eraf wordt gehaald betekent dat ik toch de sofware zal moeten gaan verwijderen zoals word aangegeven in #17 dat ga ik dan zeker uitvoeren, we gaan het zien.

Blijkt zelf rommel te serveren (aanbiedingen) . zou revo uninstaller adviseren maar zoals Philip al zei "werkt mogelijk niet".
Als je elk programma dat zichzelf tracht te verkopen als "rommel" beschouwt dan eindig je met een zo goed als blanco HD ;)
Ik gebruik dit al jaaaaaren, nog nooit enig probleem gehad.
Heb je met dit progje geprobeerd om de Wolf Security te verwijderen ?
Revo Uninstaller is prima, maar minder uitgebreid dan de Advanced Uninstaller.

Bulk Crap Uninstaller wel eens geprobeerd?​

Ik ben niet in het bezit Advanced Uninstaller maar zal nooit zeggen dat het geen goed programma is al gebruik ik zelf al jaren Revo Uninstaller. Ik heb tot op heden nog geen actie ondernomen om HP Security te verwijderen dat ga ik wel doen na de aangegeven 9 dagen als de beveiliging er af is gehaald.
Ik ben informatie aan het inwinnen omdat er veel negatieve berichten staan die gebruikers hebben ervaren door dit programma te verwijderen van hun pc, het zou voor veel problemen kunnen zorgen.

Terug
Bovenaan