Windows 10 HPcompact dc7900 windows 10 pro 32bit omzetten naar 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudenine

Steunend lid
Vip Lid
Ik wilde deze pc met windows 10 pro 32bit omzetten naar 64 bit.
Alles opgehaald bij Microsoft doch de pc wil niet naar de bios.
Pc gaat nu tijdens opstarten ( even 4 blokjes van windows te zien) naat een zwart scherm en gaat de monitor op standby.
Heeft er iemand een suggestie?

Groet Ruud Stauttener.
 
Ik probeer even te volgen wat u gedaan heeft.
Alles opgehaald bij Microsoft ?? Wat heeft u opgehaald en wat heeft u daarmee gedaan ?

Omdat de pc nu niet meer wil opstarten ga ik er van uit dat u heeft proberen te booten vanaf een medium. ( USB stick of DVD ) En dit is ergens fout gelopen met dit als resultaat.
 
Hier heb je een tooltje om een ISO opstartbaar te maken op een USB stick of DVD schijf.
Staat bij dat het voor Windows 7 is, maar werkt ook voor Windows 10
 

Bijlagen

  • Windows7-USB-DVD-Download-Tool-Installer-en-US.zip
    2.5 MB · Weergaven: 84
als ik het bericht 3 lees van de TS dan krijg ik de indruk dat hij het mediacreationtool gewoon op de usbstick heeft gezet ..inplaats van het tool te starten en zich een usb stick aan te maken of een dvd dl
*waarom dvd dl omdat de Windows 10 64 bit 20H2 een 4,43gb groot is en niet op een dvd van 4.7gb gaat ..
best gebruik je dus een usb stick van minimaal 8 gb indien de stick groter is worden de gegevens die er op staan verwijderd bij het aanmaken van de opstartbare usb stick.
**gebruik je het mediacreationtool 20H2 om je een iso aan te maken dan kun je het tool dat Skippy voorsteld gebruiken maar je kunt ook rechtstreeks via het tool je een opstartbare medium aanmaken het zijnde een usb of een dvd dl.
 
DANK ALLEN VOOR DE MEDEWERKING.
Tooltje gebruikt en opnieuw op de stick geplaatst. Werkte nu wel naar behoren.
Kon de pc niet updaten dus nieuwe installatie en ben nu bezig deze pc in te richten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan