Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sinds gisteren heb ik iets raar voor. Als ik een map open dan staan daar normaal iconen in.
Staat ingesteld als 'grote pictogrammen' Maar wat krijg ik tezien ... niets. Enkel de tekst die
er onder staat. Hoe komt dat ?? Hoe kan ik dat verhelpen ??

zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    25 KB · Weergaven: 132
Heb je iets gewijzigd aan de eigenschappen? Als je daar rechtsklikt op iets waar vroeger een icoontje stond, wat staat er dan vermeld bij openen met:
 
Heb je iets gewijzigd aan de eigenschappen? Als je daar rechtsklikt op iets waar vroeger een icoontje stond, wat staat er dan vermeld bij openen met:

Ik heb niets gewijzigd. Als ik rechts klik op zo een plaats en klik op 'openen met' dan komt er gewoon op met wat ik die kan openen. (heb het bij een paar geprobeerd en die geven het bewuste program aan (exel of world of wmp enz.))
 
Probeer dit eens

Klik met rechtermuisknop op computer
Eigenschappen --> tab geavanceerd --> prestaties --> instellingen
Vink daar aan :
"miniatuurweergaven" in plaats van "pictogrammen weergeven"
 
Probeer dit eens

Klik met rechtermuisknop op computer
Eigenschappen --> tab geavanceerd --> prestaties --> instellingen
Vink daar aan :
"miniatuurweergaven" in plaats van "pictogrammen weergeven"



Dit werkt niet. Als ik op 'computer' rechts klik opend er een pagina met alle gegevens van mijn besturingssysteem. Ik werk met Windows 7, zal daar aan liggen.
 
rechtsklik gewoon in je verkenner en dan eigenschappen, beeld => probeer hier eens gewone pictogrammen
of iets anders te nemen dan.
 
Hoi,
Sinds vandaag is alles weer normaal. Gisteren toen ik afsloot had de pc nog steeds dat probleem.
Vandaag pc gewoon opgestart en is normaal !!!
Het is raar maar is nu zo.
Bedankt aan iedereen voor de tips die ik kon proberen.
Mag slotje op.
 
Het is raar maar is nu zo.

Is inderdaad raar. Bugje in W7 misschien. Alvast dank voor de melding dat het opgelost is. Moest het probleempje zich nog voordoen, aarzel dan niet om iets te laten horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan