Icons op beeldscherm vaste plaats geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke instelling moet ik geven opdat de icons op mijn beeldscherm op de plaats blijven staan die ik zelf verkies? In de goede ouwe tijd van Windows XP was dat geen probleem maar we zijn modern en dus gaat dat blijkbaar niet meer of beter gezegd IK kan dat niet meer.
Het gaat over Windows 10 Home 64bit versie 1803 build 17134.65

Bedankt op voorhand voor de goede raad.
 
rechts klik op een lege plaats op het bureaublad en kies beeld
haal de vinkjes weg bij pictogrammen uitlijnen op raster als ook bij automatisch schikken …
je kan vanaf nu zelf bepalen waar je snelkoppelingen mogen staan .

*je systeem is niet up2date want ik draai hier build 17134.191
Ashampoo_Snap_donderdag 26 juli 2018_18h52m09s_002_.png
 
er is geen verschil in het verkrijgen van update's ...jouw systeem dient bijgewerkt te worden ...ga het niet via de gewone update's manier dan dien je het via "Update nu" te doen..
ook op de virtuele Windows 10 home draai ik hier de laatst genoemde build versie
 
Ook bij deze methode <wordt ik krijg ik bedankt dat ik heb bijgewerkt naar de nieuwste versie van Windows 10 en dat is bij mij versie 1803 build 17134.165

Ik heb het meerdere dagen geprobeerd maar het antwoord is telkens het zelfde.
 
build 17134.165 zeg je te hebben ben je dan eerder de 1 van 165 vergeten te vermelden in bericht #1 want daar schreef je dat je build 17134.65 bezat ..
indien deze niet rechtstreeks kon worden bijgewerkt worden dan zou je het nog eens kunnen proberen via het ophalen van het zelfuitvoerend bestand langs het Microsoft update cataloog om …
klik hier ter download van KB4340917 en kies de juiste download ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan