Ik ben Geert en was vroeger lang geleden actief op dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Stallion nog gekend hier, en Pluis ook. Maar de reden dat ik hier nog even terug langs kom is omdat ik hier net zag dat er een aparte sectie staat over Office.
Daar ga ik even mijn ei leggen.
Welkom terug, Geert. Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Geertvb zei:
Ik heb Stallion nog gekend hier, en Pluis ook. Maar de reden dat ik hier nog even terug langs kom is omdat ik hier net zag dat er een aparte sectie staat over Office.
Daar ga ik even mijn ei leggen.

Hoi Geert, maar natuurlijk herinner ik je nog. De goede ouwe tijd hier !!!!
Pluis is al vele jaren niet meer, daarna werd het Skippy en die is er ook niet meer en daarna is het Quit geworden.
Ik ben hier niet meer, ik heb een schop onder mijn reet gekregen hier als beheeder.
Incidenteel kom ik nog wel eens langs en dat is het.
 
Geertvb zei:
Ik heb Stallion nog gekend hier, en Pluis ook. Maar de reden dat ik hier nog even terug langs kom is omdat ik hier net zag dat er een aparte sectie staat over Office.
Daar ga ik even mijn ei leggen.

Hoi Geert, maar natuurlijk herinner ik je nog. De goede ouwe tijd hier !!!!
Pluis is al vele jaren niet meer, daarna werd het Skippy en die is er ook niet meer en daarna is het Quit geworden.
Ik ben hier niet meer, ik heb een schop onder mijn reet gekregen hier als beheeder.
Incidenteel kom ik nog wel eens langs en dat is het.
 
De voorbije jaren heb ik me toegelegd op het aankopen en terug doorverkopen van motorfietsen die ik in mijn jeugd niet kon betalen. En daardoor ben ik veel op motorforums bezig geweest.
Met pc ben ik niet veel meer bezig geweest de laatste jaren.
Werk gerelateerd zal ik meer office moeten gebruiken, dus het was meteen toen ik de aparte rubriek daarvoor zag beslist. Hier maak ik een nieuwe account aan (dat mailadres van toen is al bijna tien jaar weg, nu gebruik ik mijn echte naam).
Op dit forum heb ik veel geleerd toen, de Nederlanders die ik in Nederland leerde kennen toen zie ik nu ook plots actief op tuts.
En om eerlijk te zijn vind ik de mentaliteit daar in enkele jaren tijd enorm veranderd.
Tijd dus om terug hier te komen lezen.
En gelukkig heb ik over de covid soap elders gaan posten als ik lees hoe het de pluis is vergaan hier.
Een praatcafe of babbelhoek moet toch ook een plaats vinden op een forum als dit toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan