Wat voor lid ben ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

In 2005 ging onze zoon de deur uit en ging op kamers wonen. So What!! Ik kon wel help roepen als er de PC niet deed wat ik verwachte, maar er kwam niemand!
Noodgedwongen ik lid van de computerclub CVOO om een cursus Windows XP te gaan volgen. Zij zorgen ervoor dat mijn "PC-angst verdween" verdween. Wanneer er problemen ontstonden dan werd er op het internet naar de oplossing van het probleem gezocht. Bij een probleem heb ik op een Amerikaanse site 40 pagina's door geworsteld om uiteindelijk een voor mij een begrijpelijk en werkende oplossing te vinden. Ook de fora van Pctusts.be werden doorgezocht. Ben uiteindelijk in 2010 lid geworden en ontving de Top tips waardoor sommige zoektochten aanmerkelijk verkort werden door éérst hier te gaan rondsnuffelen en er een aantal keren de oplossing vond.
Ben er nooit toe gekomen om hier een niet opgelost probleem voor te leggen. Wie weet of dit in de toekomst wel zal gebeuren.

"Piedro"
24-12-'38 Kuala Simpang/Sumatra voormalig Nederlands Indië
 
welkome … een mooie voorstelling van je..
betreffende je openingstitel "wat voor lid ben ik " wel jij bent een gewoon lid met beperkingen tegen over een steunend lid die dan iets meer mag en kan ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan