Ivan Oprichter Forumleiding Admin 31 dec 2008 #2 Zie dat je maar niet teveel drinkt anders kan ik uw opvegen met vuilblik
Rikkie Steunend lid Vip Lid 31 dec 2008 #3 Moeten we samen leggen voor een vat of stuur ik ineens mijn aandelen Inbev op? :lachen78: jakske, jakske, jakske toch, als dat waar zou zijn was bier al lang door de ziekekas terugbetaald geweest... Ik denk dat ze je bij je "pietje" hebben willen nemen en het filmpje achterstevoren hebben afgedraaid!<!-- google_ad_section_end --><!-- google_ad_section_end --><!-- google_ad_section_end --> (nar) En jij maar drinken... (lachen)
Moeten we samen leggen voor een vat of stuur ik ineens mijn aandelen Inbev op? :lachen78: jakske, jakske, jakske toch, als dat waar zou zijn was bier al lang door de ziekekas terugbetaald geweest... Ik denk dat ze je bij je "pietje" hebben willen nemen en het filmpje achterstevoren hebben afgedraaid!<!-- google_ad_section_end --><!-- google_ad_section_end --><!-- google_ad_section_end --> (nar) En jij maar drinken... (lachen)
Antwanneke Steunend lid Vip Lid 31 dec 2008 #4 ik vermoed dat het eerder een sexistische mop is (lachen) De mannen moeten weer het onderspit delven. Pfff, vrouwen worden inderdaad knapper als je drinkt!! Hoe zouden jullie anders verklaren dat wij zoveel drinken?
ik vermoed dat het eerder een sexistische mop is (lachen) De mannen moeten weer het onderspit delven. Pfff, vrouwen worden inderdaad knapper als je drinkt!! Hoe zouden jullie anders verklaren dat wij zoveel drinken?
Rikkie Steunend lid Vip Lid 31 dec 2008 #5 Antwanneke zei: ik vermoed dat het eerder een sexistische mop is (lachen) De mannen moeten weer het onderspit delven. Pfff, vrouwen worden inderdaad knapper als je drinkt!! Hoe zouden jullie anders verklaren dat wij zoveel drinken? Klik om te vergroten... jakske seksistisch? Nee, dat gelooft toch geen kat :ahhhhh: En de reden waarom mannen drinken; nagel op de kop (sc) Gezondheid!!!
Antwanneke zei: ik vermoed dat het eerder een sexistische mop is (lachen) De mannen moeten weer het onderspit delven. Pfff, vrouwen worden inderdaad knapper als je drinkt!! Hoe zouden jullie anders verklaren dat wij zoveel drinken? Klik om te vergroten... jakske seksistisch? Nee, dat gelooft toch geen kat :ahhhhh: En de reden waarom mannen drinken; nagel op de kop (sc) Gezondheid!!!
diaxx Steunend lid Vip Lid 31 dec 2008 #6 @ Antwanneke: waarom doen ze het licht dan uit wanneer ge te veel gedronken hebt?
Antwanneke Steunend lid Vip Lid 1 jan 2009 #7 diaxx zei: @ Antwanneke: waarom doen ze het licht dan uit wanneer ge te veel gedronken hebt? Klik om te vergroten... da's voor wanneer je ontnuchtert
diaxx zei: @ Antwanneke: waarom doen ze het licht dan uit wanneer ge te veel gedronken hebt? Klik om te vergroten... da's voor wanneer je ontnuchtert