Windows 10 Inlognaam verschijnt niet - wachtwoord automatisch ingevuld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Heden morgen loopt alles mis.

  • FF openen
Normaal als ik FF open dan verschijnt in het midden het zoekblad "Google".
Nu moet ik vooreerst op het "huisje" tippen om dit "Google zoekblad" te openen.

  • Telenet - Webmail
Ik open steeds vooreerst "Webmail" om te zien welke mails er binnen gekomen zijn, om daar een schifting te maken tussen diegene die mij niet interesseren - die ik wegdoe - en de andere laat ik dan binnenkomen in mijn Thunderbird.
Nu moet ik steeds vooreerst "inloggen".

  • Mozilla Browser
Wanneer ik naar het forum gaat van Mozilla Browser, dan moet ik steeds herinloggen, alhoewel ik steeds aantip "onthouden".

Enz - Enz - Enz - Dit geldt voor alle websites waar ik binnen wil.

Besten,

Ik heb zo de indruk dat dit alles te maken heeft met een instelling - aantippen - uitvinken van ????? daar ze allen met hetzelfde onderwerp te maken hebben.
Want wanneer ik een vinkje plaats op "onthouden", dan gebeurt dit niet de volgende keer.

Flamingo
 
ik heb het vermoeden dan ook dat jij dan ook het vinkje heb aanstaan bij "cookies en websitegegevens verwijderen zodra Firefox word gesloten " deze optie vind je bij Privacy en Beveiliging >haal dus dat vinkje weg !
 
Beste Qtex,

In bijlage de stand van mijn vakjes te Uwer controle.

Flamingo FF.jpg
FF.jpg
 
heb jij je systeem al eens gescant want het is raar dat deze gegevens telkens opnieuw dienen in gegeven te worden aangezien deze normaal gezien bewaard dienen te blijven .
gebruik jij een of andere opruimingstool om er maar eentje te noemen bv CCleaner
 
Beste Qtex,

1. Wat verstaat U onder "systeem scannen" en met welke programma ?
2. Ik heb vroeger CCleaner gebruikt, maar sinds al die negatieve info erover, heb ik hem sedert verleden jaar niet meer gebruikt.
3. Het "inloggen" bvb van PCTuts lukt ook niet : Inlognaam invoeren en WW verschijnt automatisch - vakje staat op aan.
4. Bij Firefox staan de instellingen voor "geschiedenis" ook op "onthouden". Ik heb zelfs de instelling "geschiedenis altijd onthouden" geprobeerd, maar ook dat helpt niet. Integendeel : mijn instellingen verspringen steeds uit naar een blanco vakje.

Flamingo
Geschiedenis.jpg
 
begrijp ik je nu goed ..jij wilt dus dat er niet automatisch je inlognaam als ook het wachtwoord ingevuld word en je enkel maar op aanmelden dient te klikken ..
wel dan dien jij in het oude configuratiescherm onder referentiesbeheer "Webreferenties " deze betreffende pctuts te verwijderen ..
 
Besten,

Ik heb goed nieuws : ALLES werkt terug normaal !!!

Heb het volgende gedaan :
  • In Firefox rechtsboven naar de "3 streepjes".
  • Onderaan naar "Help"
  • Dan : "Probleemoplossingsinformatie"
  • Dan rechtsboven : "Firefox optimaliseren" - "Firefox opfrissen".
  • Dan PC volledig afsluiten en heropstarten.
In alle websites verschijnt nu mijn "inlognaam - of - e-mailadres" (wachtwoord verscheen reeds automatisch)
Bij het opstarten van Firefox verschijnt nu "Google" als basisscherm (had dat ingesteld maar verdween steeds)

Hopelijk blijft het nu een tijdje goed werken .

Flamingo ?:giggle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan