instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
is er hier iemand in het forum die instagram goed kent voordat ik mijn vraag stel?

ed
 
mdc1756;n238085 zei:
ik heb geen gsm mee op het werk verboden!

Bij mij is het ook verboden, maar ik heb hem wel bij mij. Zelfs mijn bazen weten dat ik hem bij mij heb. Ik moet ook soms een rekenmachine gebruiken en ik doe dit met de gsm, ik moet ook soms foto's nemen en door sturen, dat gebeurt ook met mijn eigen gsm. Dus laten ze het daarom toe. Maar eigenlijk mag het niet. Maar omdat het makkelijker is om heb bij mij te hebben voor bepaalde zaken laten ze het oogluikend toe. Mijn andere colega die heeft hem ook bij zich, maar die speelt er spelletjes op tijdens de werkuren. Ja dan moesten we hem in den bureau leggen. Ik heb dan met een papier afgekomen, van zou je willen tekenen dat mijn Smartphone hier ligt? Want zij vonden het normaal dat ik dat daar gewoon in een mandje legde en na de werkuren hem kwam ophalen. Ik heb er niet moeilijk over gedaan. Ik heb mijn bazen iedere morgen toen ik mijn Smartphone in het mandje legde hen een papier laten tekenen dat ik mijn toestel bij hun achter had gelaten, dat de verantwoordelijkheid bij schade of verlies bij hen lag en nog zo enkele zwaarwichtige toestanden. Ze hebben daar heel moeilijk over gedaan. Maar ik had natuurlijk mijn huiswerk gedaan. IK mocht dat doen. Ik had dit voorbeeld gevonden op het net met de gehele regelmentering van hoe het zit. Dit dan ook uitgeprint en voor hun neus gelegd toen ze er moeilijk over deden, van kijk, jullie willen dit, dus dit zijn de wetgevingen erond. Dit mogen jullie inderdaad doen. Ik mag dit ook doen. Daar mijn Smartphone mij heilig is, doe ik dit. Ik verzeker jullie, Het al snel niet meer nodig om mijn Smartphone in het mandje in het bureau achter te laten. Ze hadden dan ook nog eens de pech dat er van de eerste dag al meteen enkele foto's dienden genomen te worden. rekenen kon ik anders oplossen. Dit spelletje met mijn toestel in het bureau achter te laten heeft slechts enkele dagen geduurd en was al meteen weer afgevoerd. De bazen hebben ervoor geinformeerd en ja hoor, ik mocht dit doen en owe als er iets aan mijn toestel was. Ik kreeg meteen let goed op de nieuwwaarde terug. Dus mijn toestel koste 200€ + 100€ invoerkosten, dat mocht ik ook door rekenen, dus als er iets mis was met mijn toestel, kon ik zo zonder dat ze mochten morren of doen 300€ eisen van hen. Dat zagen ze niet zitten natuurlijk. Niet dat hij stuk zou gaan van in een mandje te liggen natuurijk he. Maar ik legde de verantwoordelijkheid voor 100% bij hen doordat ik hen dat papier liet tekenen, anders liet hem er niet achter.
Dus MDC, Verboden? Ga dit eens na. Ze zeggen snel verboden, maar is het wel zo? In de vakbond kunnen ze je wel verder helpen. Neem wel je ardbeidcontrakt mee, als het daarin staat dat het niet mag, dan mag het inderdaad niet. Dit gaan ze nu bij ons ook aanpassen, dat het niet meer mag. Maar ze gaan in hun eigen vingers snijden hoor. Ik kan dan geen foto's meer door sturen, zij zelf zullen dan moeten van uit den bureau komen om met hun Smartphone een foto te komen nemen. Ik wet dat het niet lang zal duren voor ze gaan zeggen, chris, pak u telefoon maar weer mee hoor. Want dat is veel te veel tijdsverlies. Dan ga ik het ook cru spelen hoor. Ik ga zeggen, het staat in het arbeidsregelment dat het niet mag, dus doe ik het niet, want ik moet niet buiten vliegen voor een GSM. Dan moeten ze een uitzonderings contract opmaken voor mij of niet he. Dat gaat nog leuk worden dit jaar. Ik kijk er al naar uit.
 
goed gedaan man, maar ik werk in een gevoelige sector die ik hier niet kan vernoemen en daar ligt het wel moeilijk, ze zeggen niet dat we hem niet op zak mogen hebben maar wij kunnen zeer gevoelige info nemen
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dat ik dat zal doen, daar hou ik me niet mee bezig
maar om problemen te vermijden ligt hij in mijn locker.
Maar ik heb er geen problemen mee, velen spelen er spelletjes mee of surfen of instagrammen waar ik niet tegen kan, op het werk moet je werken, thuis doe je wat je wilt
trouwens het probleem van instagram is ondertussen opgelost.

dus slotje??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan