Windows 10 Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Is er iemand goed op de hoogte van de app Instagram, voor ik mijn vraag stel
als daar niemand is die dit niet gebruikt moet ik mijn vraag ook niet stellen.

greets

ed
 
Ik gebruik dit niet meer, de privacy instellingen op instagram zijn beperkt. Weet dus waar je aan begint.
Maak een Privé account door het schuifje op Privé te zetten en geef alleen de mensen die jij wilt de toegang om jou te volgen.
Anders staat dit open voor de gehele wereld en wilt u dat ?
 
Skippy en anderen,

ik heb namelijk het volgende aan de hand, op een zekere dag stond mijn telefoon geheugen op 31 gig van de 32 gig vol, heb dan van alle app's de cach en ook van spotify leeggemaakt en van instagram.
Ik had direct meer plaats.
Ik dacht als ik dit altijd zo moet doen, wat een werk, ik zet er eens de ja CCleaner op, gebruikte hem en nog meer plaats vrij.

Je kent het programma als je een foto wil posten klik je op het plusje en kom je in je galerij terecht.
Daar waren al mijn thumbnails weg behalve van de recentelijk genomen foto's van na de cleaner.

Het zijn allemaal grijze vakjes, het is wel zo, als je op een grijs vakje klikt dan zie je de foto wel bovenaan staan en kan ik die zo posten
maar ik kan nooit meer dan 1 ter gelijkertijd posten, anders kon je er max 10 doen.

Weet jij als ik die thumbnails kan terugzetten, misschien via mijn gmail account waar die automatisch worden opgeslagen?
Is daar ergens een functie om die terug te zetten of kan ik via daar posten op instagram?

Of als ik nu instagram verwijder en terug installeer zouden die thumbnails er dan terug staan

ed
 
Ccleaner heeft die allemaal weggedaan en jij hebt "OK" gezegd. Dus die zijn foetsie. We zeggen het hier vaak dat we ver weg moet blijven van al die cleaners. dat is rommel.
 
en als ik nu foto's krijg van iemand komen die ook niet meer direct in de map van google foto's te staan, wel als je naar google foto's gewoon kijkt maar als je via instagram gaat is hij niet zichtbaar
kan dit opgelost worden door instagram te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Verwijder eerst Ccleaner en dan her installeer je best instagram en hopelijk is het dan opgelost. Begrijp eigenlijk niet goed waarom het nu niet goed gaat terwijl het voordien wel goed ging voor je je systeem gcleaned hebt met ccleaner. MDC, blijf daar in het vervolg zowel met je smartphone als met je pc heel erg ver van weg. Vroeg of laat krijg je daar problemen mee.
 
ccleaner is al lang weg th M...F, ga het niet meer gebruiken
ben ik instagram verwijder en opnieuw installeer ben ik dan niet al mijn volgers( redelijk veel) en al mijn geposte foto's kwijt of staat dit ook ergens in de cloud?
 
Dat is toch met een account, indien ja. Nee, dan ben je dit niet kwijt. Indien nee. Ja dan ben je alles kwijt. Maar ik denk wel dat dit net als Facebook en twitter met een account werkt en dus heb je na het installeren en her in te loggen alles terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan