Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb voor het eerst een nieuwe installatie Vista op een laptop gezet. Op een gegeven moment kon ik kiezen waar ik de installatie kon zetten. Ik heb dan eerst de 2 partities geformatteerd en dan de installatie gedaan. Nu zie ik dat de installatie van de Vista op de C staat en de D is volledig leeg. Zou ik die installatie kunnen doen zonder dat de schijf verdeeld is? Bijvoorbeeld dat ik maar enkel de C heb?
Ook heb ik problemen voor het vinden van de drivers. Zouden jullie mij daar ook kunnen bij helpen aub? De gegevens van het moederbord zijn:
Moederbord
Fabrikant Acer
Model Aspire 6920 (U2E1)
Versie Aspire 6920
Chipset verkoper Intel
Chipsetmodel PM965
Chipset herziening C0
Southbridge verkoper Intel
Southbridge model 82801HBM (ICH8-ME)
Southbridge herziening B1
Systeemtemperatuur 45 °C
BIOS
Merk Acer
Versie V1.16
Datum
Ik hoop dat die gegevens volstaan?
Alvast dank bij voorbaat.
 
dan snap ik dus niet waarom je er de Vista Basic er op gezet heb ...
je had toch evengoed gewoon een fabrieksinstelling (recovery) kunnen op starten door gelijktijdig bij het opstarten van de laptop op ALT+F10 te drukken.
Goede morgen Qtex, er stond geen recovery op. Ik kon wel naar een vroeger herstelpunt gaan, maar er stond er maar 1 op en die dateerde van het jaar 2011 en het lukte niet. Ik weet niet wat der met die laptop vroeger is gebeurd. Ik wilde een revovery doen en heb zelfs alle "F" toetsen geprobeerd, doch geen enkele leidde der me naartoe.
Ik had geen Premium en daarom had ik maar de Basic gebruikt.
 
maar de key staat onder de laptop vermeld van de Vista Home Premium x32 bit NL zei je gisteren ....
wel in dat geval dien je enkel de DVD vast te krijgen of een ISO file welke je dan zelf op een dvd brand met imgburn..
er zal toch wel iemand noch een Vista liggen hebben in je naaste omgeving of in je vriendenkring
 
Ik denk dat het probleem is opgelost met de laptop. Ik kon nooit de driver van internet downloaden. Ik vond nergens waar in explorer kon verwijderen. Ik had nog een Windows 7 en heb dan maar eens deze opgezet met alle nodige drivers. Nu werkt hij prima, maar de muis werkt niet. Ik zie bij de drivers niets van muis staan. Nochtans werken de usb uitgangen. Er is ook geen fout met de muis, want ik heb er 3 geprobeerd en usb-sticks werken er ook op.
 
Heb je deze applicatie geinstalleerd.
Aspire 6920
Categorie Fabrikant Omschrijving Versie Grootte Datum
LaunchManager Dritek LaunchManager Applicatie 3.0.02 3.8 MB 2010/06/03
Acer | Download

Launch.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan