Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand hoe het komt dat men internet pagina's vrij traag open gaan zowel in internet explorer als in firefox
dit is sinds ik een format gedaan heb is dit misschien een instelling? graag tips aub

:vraagteken:
 
heb juist format gedaan en alles nog eens laten kuisen??

soms heb ik de indruk dat de oorzaak bij skynet ligt ben ook al de hele tyd aan het denken om over te stappen naar telenet ik weet ook niet of ik er goed aan doe ?
 
heb juist format gedaan en alles nog eens laten kuisen??

soms heb ik de indruk dat de oorzaak bij skynet ligt ben ook al de hele tyd aan het denken om over te stappen naar telenet ik weet ook niet of ik er goed aan doe ?

begrijp ik hier uit dat je voorde format ook al problemen had? t'kan aan de lijn liggen als bv de afstand van de centale te groot is.als je bovendien ook regekmatige "uitval" heb is de kans groot dat het van dat is
 
Let op met editen in het register.
Met deze aanpassing laden er meer afbeeldingen tergelijkertijd. laadtijd verkort zo.

. Open het Windows-Register;
2. Ga naar HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ InternetSettings;
3. Controleer of de DWORD waarden MaxConnectionsPerServer en MaxConnectionsPer1_0Server er bij staan;
4. Staan die er niet bij, maak deze twee sleutels aan via Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde. Let erop dat je de exacte namen gebruikt
5. Geef beide sleutels de waarde 16 (decimaal).
 
Als u niet weet waar het windows-register tevinden is..Is het meschien best daar uit te blijven.

Als u niet weet hoe het werkt kunt u meer kwaad dan goed doen.

U kunt het register vinden door:

Start - uitvoeren - en daar regedit ingeven. en op OK klikken.

een goede raad : probeer eerst werking van register begrijpen.en neem de nodige voorzorgen als u erin gaat sleutelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan