Iso Office 2019 Pro Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan dat dan dat er z on verschil van prijs is voor deze licentie en voor hele pakket office ?
En kan je deze licentie blijven gebruiken, of is deze met herinstallatie niet meer geldig?

Wat is jullie ervaring hierbij?
 
hoe kan dat dan dat er z on verschil van prijs is voor deze licentie en voor hele pakket office ?
En kan je deze licentie blijven gebruiken, of is deze met herinstallatie niet meer geldig?

Wat is jullie ervaring hierbij?

heb geen ervaring met zulke Office licentie aangezien ik géén M-Office gebruik..
heb ooit wel eens zo"n goedkope licentie aangekocht voor de Windows 8 en onderwijl is deze dus naar de Windows 10 gegaan ..de Windows10 is digitaal ondertekend .
bij het opnieuw instellen hoef ik dus géén licentie in te geven … ga ik echter een volledige nieuwe installatie doen en heb ik hardware vervangen dan dien ik dus wel een licentie in te geven ...en hier zit dan het probleem ..men vergeet meestal om de betreffende pc die genoteerd staat bij Microsoft in je Microsoft Account "bij Devices " los te koppelen en doordat men dit vergeet kun je dezelfde licentie niet gebruiken bij een verse installatie indien je dus ook hardware vervangen heb ..
meestal is een telefoontje naar Microsoft voldoende om dit dan recht te zetten maar wilt men je niet helpen , heeft men enkel de optie om een nieuwe licentie aan te kopen ..*
*maar heeft men de mogelijkheid om via een andere pc in te loggen op het Microsoft Account dan kun jezelf de betreffende pc ontkoppelen indien je de computernaam kent ..want men kan meerdere apparaten vermeld hebben staan (denk nu aan virtuele machines .. of toestellen )
 
hoe kan dat dan dat er z on verschil van prijs is voor deze licentie en voor hele pakket office ?
En kan je deze licentie blijven gebruiken, of is deze met herinstallatie niet meer geldig?

Wat is jullie ervaring hierbij?

Die worden verkocht in een "grijze zone", om het heel kort te verwoorden. Eigenlijk worden deze licenties verkocht onder het mom van systeembouwers. Zeker niet voor eindgebruikers. Dus volgens de regel is dit niet legaal... Als systeembouwer kan je Volume (OEM) licenses gebruiken, samen verkocht dus met een nieuwe computer (hardware). Maar... ze worden los verkocht aan eingebruikers. Dus in principe gaat de leverancier van die licenties ergens in overtreding, of begeeft zich op zen minst in een grijze zone. Want u als eindgebruiker, KAN een systeembouwer zijn, maar in realiteit ben je dat uiteraard niet.
Dus iedereen die roept dat dit legale licenties zijn... hmmmz, not! Ze zijn bruikbaar ja! Maar legaal volgens de letter, nee.
Conclusie: het werkt, je bent goedkoop af, en je hebt geen zorgen.
 
Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg en nu begrijp ik de prijs ervan ;)

Ik vond office altijd heel fijn ,maar zit nu dan ook te kijken naar goede alternatieven.
Eerlijk gezegd gebruikte ik alleen altijd word en outlook van het programma .

Ik denk zelf aan Thunderbird mail , maar misschien nog een tip van jullie van welk alternatief programma erg op word lijkt?
En goed en veilig is .


Wie weet er een goede ?
 

Zijn er diverse, ziet er wat anders uit maar daar wen je snel aan.
En TB werkt prima en je kunt die heel fijn naar wens instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan