Hardware Kan bestanden op mijn nas niet meer benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik heb de laatste tijd en flink probleem met mijn Philips medeaspeler in combinatie met mijn WD mycloud nas apparaat.
Eerder kon ik met de afstandsbediening van mijn Philips medeaspeler mijn nas benaderen, waar o.a. mijn (video} films kon benaderen en afspelen. Ik merk nu, dat ik de bestanden op mijn nas niet meer kan benaderen en ik heb geen idee hoe dat komt. Daarbij moet ik ook zeggen, dat het mijn destijds heel veel moeite heeft gekost om de mediaspeler i.c. met de nas dusdanig te configureren zodat dit ook werkte. Voor dat laatste probleem sta ik nu weer. Ik heb geen idee wat de oorzaak is van het wegvallen van die functie, laat staan dat ik weet hoe ik dit kan oplossen. Vandaar ook mijn hulpvraag. Graag zou ik die hulp krijgen van iemand die kennis heeft van mijn mediaspeler en/of de wd mycloud nas. Zie bijgevoegde afbeeldingen. Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding Philips medea speler.jpg
wdmycloud nas 2TB.jpg
Cor Jansen
 
De goede tip kwam van Aardbei. Die reset (daar had ik zelf ook aan moeten denken), deed wonderen en heeft waarschijnlijk voor herstel gezorgd. Aan allen: Dank voor de reacties en de tips. Blij dat dit gelukt is. Groetjes,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan