kan niets opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
als ik iets wou opslaan of bv gewoon een nieuwe map aanmaken, kreeg ik steeds de melding:
dit item bevindt zich niet langer in
C:\users\gebruiker
controleerde locatie van het item en probeer opnieuw

ben eens gaan zien op de c schijf (ssd) en het woord USERS staat daar niet tussen alleen gebruiker


ik kom daar nooit in

wat te doen

thanks

ed
 
indien jij eerder een Engelstalige Windows had geinstalleerd dan nu een Nederlandstalige exemplaar dan had je de map "Users" nu dus wel gezien ..vervolgens word deze nu "Gebruikers " genoemd …
en klik jij nu op deze map "gebruikers " dan zie jij daar vervolgens je eigen gebruikersnaam vermeld staan ..
*je krijgt een melding "" dit item bevind zich niet langer in C:\ Users\gebruikers …. wat word er vermeld achter gebruikers ?
als je nu iets download dan zou dus dit in de map Downloads komen te staan .. dus C:\Users\je eigen Gebruikersnaam\Downloads tenzij je deze systeemmap "Downloads " op een andere locatie heb neergezet ..
 
Laatst bewerkt:
het probleem heeft mijn zoon opgelost met een programma die windows folders hersteld in bijlage 2 foto's met mijn c schijf met gebruiker (user, mijn fout) en de inhoud als je op gebruiker dubbelklikt mijn naam staat nergens vermeldt

5c6725018d75e-c_schijf.png


5c67251c5e390-na_dubbel_klik_op_gebruiker.jpg



hoe dit probleem is ontstaan weet ik niets maar ik kon niets meer opslaan
 
Waarom zou Microsoft het gemakkelijk maken?

Als ik de verkenner gebruikt om een lijst van de mappen te maken van C:\ dan kom ik daarin de map C:\Gebruikers tegen wat ik normaal vind want ik gebruik een Nederlandstalige Windows.Klik ik vervolgens op de map C:\Gebruikers dan krijg ik de bestanden en mappen te zien die daar in zitten. Maar als ik vervolgens de naam van zo een map via eigenschappen vraag dan is de locatie van die map niet meer C:\Gebruikers maar wel C:\Users en dat is volgens mij toch weer Engels.
 
joke135;n239016 zei:
Waarom zou Microsoft het gemakkelijk maken?

Als ik de verkenner gebruikt om een lijst van de mappen te maken van C:\ dan kom ik daarin de map C:\Gebruikers tegen wat ik normaal vind want ik gebruik een Nederlandstalige Windows.Klik ik vervolgens op de map C:\Gebruikers dan krijg ik de bestanden en mappen te zien die daar in zitten. Maar als ik vervolgens de naam van zo een map via eigenschappen vraag dan is de locatie van die map niet meer C:\Gebruikers maar wel C:\Users en dat is volgens mij toch weer Engels.

Dat klopt, dat is normaal als je via eigenschappen kijkt. Was al in Windows Vista zo en is altijd zo gebleven. Vraag me niet waarom.

Kijk, bij mij in Windows 7 is dat ook zo.

gebruikers.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan