Kan standaardprog niet meer vastleggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Ik kan mijn progs zoals Winamp voor mp3 en Acdsee voor fotos weer te geven niet meer vastleggen als standaardapp.
Als ik in mijn instellingen naar Standaard-apps ga en daar op muziekplayer klik om de huidige (YWINUI) te vervangen door Winamp dan klik ik op "Kies een app" en dan op Winamp, dan verdwijnt het scherm van de instellingen en niks veranderd.
Misschien kan mij hier iemand helpen, want mijn kennis is klein ivm pc.
Bedankt op voorhand.
 
ik heb hier nog thans geen problemen om Winamp 5.8 in te stellen als de standaard app …
*diende dit wel 2 x te bevestigen door telkens dubbel te klikken ..

Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_13h52m06s_001_.png
 
Nee lukt niet bij mij, de winamp komt zelfs niet meet te voorschijn, maar als ik op een andere player klik zoals win media player lukt dit ook niet, scherm verdwijnt direkt, denk dat er meer aan de hand is.
Thanks
 
gebruik je de Windows Defender en heb je soms ook "bescherming tegen ransomware " aanstaan ...want indien zo dien je een uitzondering toe te staan voor winamp.exe
 
dan zou het in feite geen probleem mogen zijn ...hier staat deze optie aan en dien ik telkens een uitzondering toe te voegen ..
gebruik jij de home of de pro
 
roxy;n236783 zei:
Ik kan mijn progs zoals Winamp voor mp3 en Acdsee voor fotos weer te geven niet meer vastleggen als standaardapp.
Als ik in mijn instellingen naar Standaard-apps ga en daar op muziekplayer klik om de huidige (YWINUI) te vervangen door Winamp dan klik ik op "Kies een app" en dan op Winamp, dan verdwijnt het scherm van de instellingen en niks veranderd.
Misschien kan mij hier iemand helpen, want mijn kennis is klein ivm pc.
Bedankt op voorhand.

Ik veronderstel dat dit TWINUI moet zijn.

Lees dit eens: https://appuals.com/apps-getting-resetted-to-twinui/
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
ja is de home versie, als ik de Win media player als standaard app aanklik, lukt dit maar winamp niet, ik zal misschien eens de winamp herinstalleren, ik gebruik nog de 5.64 versie
Thanks
 
denk dat je de installer best draait ..deze zal dan waarschijnlijk de oudere herkennen en mogelijk dezelfde installatie map gebruiken ...enerzijds kan het zijn dat de installer je meedeelt om eerst de vorige versie te verwijderen ..ik heb er zelf het raden naar omdat ik nooit eerder winamp gebruikt heb tot op vandaag .
 
Lukt niet, na her installeren, kan ik deze nog gebruiken maar niet als standaard-apps instellen, raar, ook niet via verkenner, misschien komt er wel een oplossing.
Toch bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan